Beantwoord

Teletekst

  • 7 December 2018
  • 5 reacties
  • 531 Bekeken

Zijn er nog mensen die al enige tijd problemen hebben om tekst onder hun programma's te hebben via teletekst?

Wij kunnen dit al paar weken niet meer opvragen. Wat kunnen we hieraan doen?
icon

Beste antwoord door ThierryW 7 December 2018, 14:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Glen, er is momenteel een onderzoek bezig maar je kan de ondertitels activeren door op OK te drukken. Dan daar in het menu bij ondertitels deze op NL zetten, daarna zal je terug de ondertitels te zien krijgen. Groeten Thierry
Ter info - klikken op pvr
- Opnames : OK
- Sommige opnamen verdwijnen ..... : OK
- Dan met de pijltjes naar de opname die je wenst te bekijken, dan : OK
- er komen verschillende mogelijkheden waaronder : Kijken. Klik op OK
- de opname wordt afgespeeld, de vijf minuten te vroeg kun je gerust doorspoelen
- klik dan tijdens dat afspelen op OK
- je krijgt een aantal mogelijkheden waaronder "Ondertitels"
- Kies voor NL - de keuze bevestigen en dan BACK om de opname verder af te spelen.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is wat Thierry ook bedoelde :)

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Maar geen van al deze methodes werken niet bij mij, bij sommigen dan wel met de zelfde software, allemaal moeilijk te begrijpen 🤔
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad wel een gekend probleem bij sommige mensen. Ik heb een mail gestuurd naar de specialisten met de vraag wanneer een oplossing is voorzien.

Reageer