Vraag

Studio 100 app

  • 18 April 2018
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Problemen met Studio 100 app (op samsung galaxy tab 3) werkt heel traag en slecht, veelvuldig opnieuw inloggen, downloads niet te bekijken, app mega traag, filmpje starten of van figuurtje/held wisselen duurt makkelijk 10 seconden (waardoor zoontje meerdere malen klinkt en filmpjes meerdere malen start met telkens seconden lange wachttijd ertussen), regelmatig deze app is gestopt. Reeds vele malen contact opgenomen met Proximus voor dit probleem, voorlaatste keer ging alles doorgegeven worden aan specialist, ze gingen mij terug bellen, ik wacht al 2 maand. Vorige week ook gebeld en op aanrader van operator tablet terug naar fabrieksinstellingen gezet en app opnieuw geinstalleerd maar zelfde resultaat, op zijn aanrader probleem op dit forum gemeldt. Hopelijk komt er nu eindelijk een oplossing. De Wanagogo app werkte veel beter.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr is voldoende

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goedemiddag,

Ik heb hier hetzelfde probleem. Niet met de traagheid van, maar wel dat ik geen downloads kan bekijken. Ik heb nochtans de studio 100 go pass
Ik vertrek dit weekend op reis met mijn dochter en zou toch graag ook filmpjes bekijken zonder internet.
Reputatie 7
Badge +4
Yenthe, kan je ons via een privé bericht even je gegevens doorgeven? Graag het klantennummer en de login van je MyProximus. Grtjs, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mijn problemen zijn ook nog niet opgelost. De studio100 app is bij ons gewoon onbruikbaar, zo traag en altijd de melding er is iets misgegaan bij het laden, staat je internet aan? Probleem om downloads te bekijken ook nog niet opgelost dus intussen overgestapt naar de gratis ketnet apps en die werken perfect. Ik betaal maandelijks de studio 100 pass maar problemen geraken niet opgelost?!

Reageer