Storingen op tv


Reputatie 1
Badge
Grote storingen op elke zender


27 reacties

Inderdaad. TV werkt van geen kanten. Dat zal geen koers kijken vrees ik. Als ik zoek op het internet precies een groot probleem bij vele mensen. Zie deze link http://allestoringen.be/problemen/proximus
Inderdaad hier hetzelfde probleem.
Lijntest gedaan maar die zei dat er geen problemen waren....

P.S. ronP: livestream via internet is goede oplossing ivm de koers (-;
hier in sint niklaas ook problemen en op Facebook worden de zelfde problemen gemeld enkel proximus laat niets van zicjh horen ( ik kan wel kijken via tv overal app op iPad)
Ja

Proximus zou inderdaad iets van zich mogen laten horen....
Reputatie 1
Badge
Hier ook storingen in Stekene en dit sinds gisterenavond en blijkbaar een algemene storing. Volgende keer Proximus het melden op de website of op jullie facebookpagina want dit is niet leuk. Hopelijk snel opgelost.
Hier ook storing in Boom. Net nu het de koninginnerit is.
Is niet de eerste storing de laatste maand met Proximus.
Overweeg sterk om naar Orange te gaan.
Reputatie 6
Badge +2
Hier in Oostende werkt alles normaal, het probleem is dus regio gebonden.
Heist-op-den-berg ook problemen met het beeld, al lijkt het te beteren.
Reputatie 1
Badge
Hier ook storing in Boom. Net nu het de koninginnerit is.
Is niet de eerste storing de laatste maand met Proximus.
Overweeg sterk om naar Orange te gaan.
niet doen!
Wij zijn net van orange overgestapt.
Steeds problemen met internetsignaal.
Hun tvbox dat steeds bleef hangen en dingen niet opnam.

Als ik ergens heen ga is het telenet.
Mss wel duurder maar die hebben grotendeels alles wel op punt staan
Reputatie 7
Badge +6
We hadden tijdelijk te kampen met een probleem op onze server wat slechte beeldkwaliteit op TV tot gevolg gaf. Deze storingen zijn nu opgelost. Mijn excuses hiervoor.
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Deze service op zondag gesloten, vandaar dus late antwoord..

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde servers regio Antwerpen, leuven...... wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste

Het spijt me te horen dat je zoveel hinder ondervond. We hadden te kampen met een probleem op een bepaalde server wat slechte beeldkwaliteit tot gevolg gaf.

Onze excuses hiervoor Mvg Sabine
Is er terug een probleem met een server?
Sinds enkele dagen heb ik ook met het zelfde probleem te kampen.
Reputatie 7
Badge +4
Erdin, er zijn geen storingen gemeld. Welk probleem ondervind je precies? Kan je ons even je lijnnummer/klantennummer doorgeven via een privé bericht? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste Charlotte,
Beeld blijft constant haperen of zelfs volledig stil staan net zoals op de eerste foto bovenaan dit topic
Er is niks veranderd aan de bekabeling, ik heb zowel de modem als decoder (v5mini) meerdere malen stroomloos gezet en terug opgestart
lijnnummer 055207593
Reputatie 7
Badge +4
Erdin en na het herstarten van de decoder, lukt dit dan wel? Hoe is de decoder verbonden?
Moest het lukken zou ik mijn vraag hier niet stellen he 😉 alles is bekabeld,
Er vertrekt rechtstreeks een kabel van de router naar een eerste switch(1) waar mijn eerste smarttv en randapparatuur op aangesloten is. Daarna vertrekt er terug een kabel van switch(1) naar switch(2) waar ook terug een smartv met nodige randapparatuur op aangesloten is.
Ik kan vb netflix perfect bekijken via de app op mijn LG smarttv maar als ik via de v5 mini wil kijken lukt het niet dan stottert het.
Reputatie 7
Badge +4
Erdin, de kans was dan ook bestaande dat het probleem na een herstart telkens was opgelost, maar terugkwam. Vandaar de vraag.
Kan je de decoder even verbinden via een rechtstreekse kabel naar je modem (Bbox)? Wij gaan nooit aanraden om een decoder op een switch aan te sluiten. Dit kan werken, maar daar geven wij zelf ook geen support op. Wij raden altijd aan om:
- Rechtstreekse kabel tussen Bbox en decoder
- PLC adapters (via het elektriciteitsnetwerk)
- Wifi Bridge (via het wifi signaal).

Grtjs, Charlotte.
Mijn excuses voor mijn opmerking, ik had zover niet gedacht.
Ik heb Bbox rechtstreeks aangesloten en 't werkt perfect. heb 't dan terug via de switch aangesloten en 't werkt! 🙂 waarschijnlijk slecht contact.

Bedankt voor je professionele hulp!
Groetjes,
Erdinç
Reputatie 7
Badge +4
Heel blij dit te horen Erdin.

Fijne dag nog toegewenst.

Grtjs, Charlotte

Reageer