Serieopnames via de V5 mini op nieuwe interface + andere vraagjes betreffende de V5 mini

  • 26 October 2015
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,




Enkele vraagjes, sinds zaterdag heb ik men V4 decoder ingeruild voor een V5 mini model.


- Tot mijn grote verbazing moest ik mijn oude afstandsbediening houden omdat er in de doos van de V5 mini geen afstandsbediening bijgeleverd zit...


Nu aangezien ik wil profiteren van de radiofrequentie afstandsbediening ben ik met mijn oud V4 model niets, kan ik deze gratis omruilen ?




- Ik en mijn vrouw kijken graag naar series zoals thuis op Eén of Feux de l'amour op La Une.


Nu heb ik dus mijn serieopname voor Thuis ingesteld, dit ging vlekkeloos en zonder problemen...


Net als bv. ROX en Nachtwacht op Ketnet...


Maar als ik nu Feux de l'amour op La Une willen opnemen in serieopname, dan blijkt me dit niet te lukken zodanig dat ik deze telkens manueel moet opnemen...


Is er hier een gekend probleem of... ?


Voor de rest, de nieuwe interface is wennen, maar het voelt wel erg intuïtief aan alvast! ;-)


Bedankt voor de snelle antwoorden!

3 reacties


Nu aangezien ik wil profiteren van de radiofrequentie afstandsbediening ben ik met mijn oud V4 model niets, kan ik deze gratis omruilen ?



Als je naar de PX shop gaat waarvan de v5-mini komt zullen ze u wel ene bezorgen aangezien die mankeerde

Maar als ik nu Feux de l'amour op La Une willen opnemen in serieopname, dan blijkt me dit niet te lukken zodanig dat ik deze telkens manueel moet opnemen...



Blijkbaar wel want nog iemand hier op het forum heeft dit al enkel dagen geleden hier ook door gegeven

Voor de rest, de nieuwe interface is wennen, maar het voelt wel erg intuïtief aan alvast! ;-)



Vind ik ook,

maar zoals altijd heeft ieder zijn mening daarover en zijn er dan weer die het geen verbetering vinden, smaken zulle altijd verschillen. ;-)

Reageer