Beantwoord

Serieopnames annuleren

  • 20 February 2018
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

serieopnames annuleren lukt niet. Ook na decoder reboot/reset/stroomloos te zette.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 11 March 2018, 16:45

Bekijk origineel

7 reacties

er werd in je eerste post al een antwoord gegeven
(https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/serieopnames-annuleren-43410#post601477) :
Hello
een herstart van een decoder kan veel probleme oplossen
en misschien eens best vooraf de cookies wissen erop want merk veel serieopnames op deze account
cookies wissen op een decoder doe je via het menu - instellingen - systeem- veiligheid/ privacy- cookies beheren..
indien dit niet helpt
kan je misschien verduidelijken wat je bedoelt met ' annuleren'
Wil je 'reeds opgenomen' serieopnames wissen uit de opgenomen programma's
of gaat het hier om serieopnames wissen uit de planning, zodoende die in toekomst niet meer worden opgenomen?
Kan je enkele voorbeelden geven van serieopnames waarmee je probleem ondervindt?
( bij voorkeur via privebericht :))
Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Chris

heb je de cookies gewist?

en je antwoord niet op mijn vraag of het gaat over opgenomen serieopnames of deze uit de planning? voorbeelden? mvg sabine
Sabineb. Hoe stuur ik pb?? Kids nu thuis van school. Cookies deleten zal voor straks zijn. Ik hou u op de hoogte. Alvast bedankt voor reactie! mvg
Reputatie 6
Badge +4
privébericht aan Het privebricht Proximus Team sturen

via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
OK Bedankt. Zodra ik uitgevoerd heb wat je in eerste bericht heb gedaan stuur ik u pb. Bedankt!
beste
ik kan evenmin serieopnames annuleren zodat ze in de toekomst niet meer worden opgenomen. ik heb reeds de decoder zonder stroom gezet, herstart en cookies verwijderd.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Lucas17,

Dit is doorgegeven aan ons TV team. Die gaan dit voor je aanpassen maandag. Ik raad aan om maandag in de nammiddag de decoder herop te starten en je geplande opnames na te kijken.

Groeten,

Jean-Paul

Reageer