Beantwoord

Serieopnames

  • 26 March 2018
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Dag,
ik vind het comfortabel om het nieuws en het weer op 'een' uitgesteld te bekijken .
Ik zou het handig vinden indien dat zou kunnen via het tv-toestel , serie-opnames .
Echter , als ik het nieuws programmeer ' serie opnemen' mag ik van alle nieuwsuitzendingen genieten alhoewel ik enkel de versie van 19:00 verkies . De overige nieuwsuitzendingen worden ook opgenomen en na enkele dagen bekom ik een onoverzichtelijke lijhst van overbodige nieuws opnames .
Op het tv-toestel kan ik ook via het zenderoverzicht elke dag de gewenste uitzending selecteren en opnemen maar dat is wel wat bezigheid .
Ook via de computer kan ik via tv-overal een uitzending kiezen en zo aanduiden of ik deze opgenomen wil hebben .

Zou het niet mogelijk zijn , zoals bij telenet , dat ik op het tvtoestel/zenderlijst het gewenste nieuwsuitzending aanduid en dat enkel die uitzending elke dag wordt op genomen ?
icon

Beste antwoord door AndyR 26 March 2018, 20:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jan,

Voorlopig is dit nog niet mogelijk omdat elke serie een unieke ID heeft en word er nog geen onderscheidt gemaakt tussen de verschillende afleveringen. Ik heb de ingenieurs gevraagd of er plannen zijn in de toekomst zodat je een uur slot kan selecteren. Zodra ik iets meer weet, laat ik het je weten.
Reputatie 7
Badge +4
Jan,

we zijn ons bewust dat het opnemen van herhalingen en en alle varianten van eenzelfde programma voor vervuiling zorgt in opnamelijstjes. We zijn op zoek naar een oplossing in samenwerking met de zenders en onze partner die als tussenpartij alle info centraliseert. Dit zal echter nog wat tijd nemen. In afwachting raden we aan om onze replay dienst te gebruiken die het opnemen overbodig maakt.

MVG,

Wim
Louter ter info: Wat ik doe is voorlopig ieder keer voor een ganse week de serie opnemen episode per episode dus niet als serie opnemen, vraagt wel wat meer werk en zou het uiteraard ideaal zijn als hiervoor uiteindelijk een oplossing zou komen.
Ik begrijp niet dat dit bij Telenet dan wel kan!?
Is het unieke serie ID dan niet hetzelfde voor zowel Proximus als Telenet dan?
Is dit geen uniek nummer van de zenders uit?

Reageer