Beantwoord

Serieopname mist 2 afleveringen

  • 16 January 2019
  • 16 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste,

Ik heb gemerkt dat de serie opname van de serie "Flikken" onlangs 2 afleveringen niet heeft opgenomen. Kunnen jullie deze manueel erugzetten?

Het gaat over de serie "Flikken", op de zender "één". De afleveringen die ik mis zijn die van 31/12/2018 en 05/01/2019.


Mvg,
Christophe
icon

Beste antwoord door GeertC 16 January 2019, 14:27

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Christophe, deze zouden nu toegevoegd moeten zijn.

Groeten Geert
Reputatie 1
Badge
Hallo Geert. Neen, de afleveringen ontbreken nog steeds op mijn decoder. In de app op mijn smartphone zie ik ze wel staan, maar daar ben ik natuurlijk weinig mee 😞
heb je al geprobeerd om de decoder even te heropstarten door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
Reputatie 1
Badge
Uiteraard heb ik dat al gedaan (voordat ik hier geantwoord heb natuurlijk), en dat heeft niets uitgehaald.
ik bedoel na de ingreep van GeertC
Reputatie 1
Badge
Ja, dat heb ik net gezegd toch?
(voordat ik hier geantwoord heb natuurlijk) was misleidend voor mij, maar sorry dat ik u hiermee nutteloos lastig gevallen heb, ik kon natuurlijk onmogelijk weten of je dit gedaan had uit je conversatie, maar morgen komen de mensen van het proximus team terug langs op het forum en zullen je hopelijk wel verder kunnen helpen.
Reputatie 1
Badge
Ik heb speciaal "geantwoord" ipv "gepost" geschreven omdat het laatste ook zou kunnen verwijzen naar mijn initiële post. Maar ik snap de verwarring wel.
Kan je even je decoder proberen hard resetten, zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

De afleveringen zouden inderdaad zichtbaar moeten zijn op je decoder, dus is het probleem waarschijnlijk daar te zoeken.
Reputatie 1
Badge
Ik heb deze harde reset net uitgevoerd, maar zonder resultaat. De opnames staan er nog steeds niet.
Dan zal je decoder best eens omgeruild worden. Kan je me via privébericht nog juist je klantennummer kunnen sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat dit iets gaat oplossen. Ik heb nog maar net een paar maanden geleden een nieuwe decoder gekregen. Dus ik denk niet dat deze stuk is. Ter verificatie heb ik even getest met een oude V4 decoder die ik hier nog heb, en daar missen de 2 afleveringen ook.

Wat ik in de app wel zie is dat beide afleveringen exact dezelfde titel hebben als de aflevering van de dag ervoor. Dit zijn wel degelijk andere afleveringen (ik heb dit afgecheckt via de site van de VRT), maar blijkbaar zijn deze verkeerd benoemd. Ik vermoed dat de software van de decoder deze daarom aanziet als kopieën van deze afleveringen en daarom ook niet toont.
Reputatie 7
Badge +3
@ Christophe007 hoe is de decoder verbonden naar de modem toe? Groeten Els
Christophe007 schreef:"Dit zijn wel degelijk andere afleveringen (ik heb dit afgecheckt via de site van de VRT), maar blijkbaar zijn deze verkeerd benoemd."
Maar daarom weet je nog niet of ze het zelfde id nummer hebben (een herhaling heeft wel het zelfde id)
Reputatie 1
Badge
@ Christophe007 hoe is de decoder verbonden naar de modem toe? Groeten Els
Met een netwerkkabel. En ja, er zit een unmanged switch tussen, maar dat maakt niets uit voor dit probleem.
Reputatie 1
Badge
Maar daarom weet je nog niet of ze het zelfde id nummer hebben (een herhaling heeft wel het zelfde id)
Neen, maar ik kan enkel maar aangeven wat ik vaststel. Of ze hetzelfde id hebben weet ik niet. Maar ze hebben dus wel dezelfde titel en episode nr. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar het was iets dat me op viel.

Reageer