Vraag

Serie opname verdwijnt dagelijks


  • Practitioner
  • 27 reacties
ik heb een serieopname op vitaya en sinds deze week verdwijnt de opname van de dag ervoor altijd, dus opname van maandag, verdwijnt door de opname van dinsdag

33 reacties

Reputatie 5
Badge +2
het gaat over een opname van gisteren, er waren 5 afleveringen van Rusch Hour en 4 zijn via replay te bekijken. Degene die gewist is, is de éérste van de 5 afleveringen dus die gewist is, die is niet te zien via replay. Toch gek dat in dezelfde reeks dat er 1 niet via replay te zien is.
Ok nu snap ik het, de afleveringen waren op de zelfde dag en inderdaad dan zou je ze normaal gezien via replay ze alle vijf moeten kunnen bekijken, enfin we zullen maar afwachten wat ze vinden voor reden...
Reputatie 5
Badge +2
De verwarring is natuurlijk omdat ik het gepost heb in het item "serie afleveringen verdwijnen dagelijks" had misschien een nieuw item moeten beginnen.
- dus probleem bij de opnamen van gisteren 5 afleveringen na één, éérste van de vijf gewist
- en dan ook nog dat de éérste van de 5 niet via replay te zien is en de andere wel

Het gaat over Rush Hour op ZES aflevering om 20.30, (die is opgenomen en gewist na opname van de volgende afleveringen)
rest om 21.20, 22.05, 22.55 en 23.45 die afleveringen opgenomen en ook via replay te bekijken

Bij mij staat alles te bewaren
Reputatie 7
Badge +4
Deze keer staat ook bij ons in het systeem dat alle afleveringen bewaard moeten blijven. Het is dus niet hetzelfde probleem als vorige keer. Ook ik kan die ene aflevering niet terug bekijken via TV replay. Ik geef het door naar de specialisten zodat zij kunnen bekijken wat er mis is met deze aflevering.
Kan je me ook laten weten of de andere opnames wel bewaard blijven als hij vandaag nieuwe opnames doet van deze serie ?
Reputatie 5
Badge +2
dank voor je antwoord, de serie is gestopt, dit waren de laatste 5 afleveringen.
nu dit weekend herhalen ze de laatste afleveringen, ik heb nu enkel de ontbrekende aflevering geprogrammeerd, hopelijk lukt het. Het is eigenaardig dat enkel die ene aflevering is dat je niet via replay kan bekijken. De fout zal waarschijnlijk bij ZES liggen vooronderstel ik. Enfin ik zal nu zien of die opgenomen word, De eerste keer ook opgenomen maar plots verdwenen, raar.
Toch bedankt om het na te kijken, omdat die vorige serie was blijven hangen op 4, dacht ik dat dit nu ook het probleem was.
voor de overige opnames van series heb ik nooit problemen, tot nu toe toch niet.
Ik heb wel bericht gekregen voor een nieuwe decoder nu heb ik een V4, hopelijk ook met de nieuwe decoder geen problemen

groetjes en een goed weekend
Reputatie 5
Badge +2
deze morgen om 1 uur was de herhaling van de gemiste aflevering, ik had die ene geprogrammeerd op ZES en ZES HD, om te zien wat het zou geven. Ze zijn allebei opgenomen, de ene op de harde schijf en de andere gewoon ( ik heb nog een V4 met Harde schijf)
Wat ik natuurlijk niet weet of er meer dan vier zouden blijven staan, want ik had al de volgende aflevering bekeken en gewist, dus er staan nu vier afleveringen op, dus ik weet niet of hij nu ook gewist zou zijn, maar dit is minder belangrijk nu?
Enfin alles is goed gekomen, maar toch bedankt voor uw tussenkomst
vriendelijke groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Het ligt niet aan je programmatie of je decoder. Deze keer was het iets waar meerdere klanten last mee hadden bij die specifieke aflevering. De specialisten hebben ondertussen de oorzaak gevonden en doorgegeven om het op te lossen en in de toekomst te vermijden.
Reputatie 5
Badge +2
Dank voor het antwoord en voor het zoeken van een oplossing voor de toekomst
groetjes aan het ganse team

Reageer