Vraag

Serie opname verdwijnt dagelijks


  • Practitioner
  • 26 reacties
ik heb een serieopname op vitaya en sinds deze week verdwijnt de opname van de dag ervoor altijd, dus opname van maandag, verdwijnt door de opname van dinsdag

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Agna, met welke serieopname heb je problemen?
Reputatie 5
Badge +2
ik ook verschillende series en voor alle geen probleem, nu heb ik voor de opnamen op ZES problemen met NCIS los Angeles, er blijven de laatste dagen maar vier afleveringen staan, ik ben nu al 2 afleveringen kwijt seizoen 3, aflevering 7 en 9. Bij de eerste keer dacht ik dat het een vergissing was van mij, maar nu is het de tweede keer dat die afleveringen verdwijnen. Bij de programmering op de website staan bij die afleveringen vermeld als gewoon NCIS en niet die van los Angeles, maar de opnamen zijn wel die van los Angeles, op de TV staat het goed vermeld.
Bij andere series heb ik wel meer dan 4 afleveringen staan, misschien is het enkel voor die serie
Reputatie 7
Badge +4
Je zou eens moeten kijken bij de instellingen van deze opname. Het aantal te bewaren afleveringen staat daar op 4. Bij je andere series staat dat op 10 of zelfs 99. Hierdaar heb je dat probleem enkel bij deze serie die op Zes wordt uitgezonden.
Reputatie 5
Badge +2
ik had dit gisteren al gecontroleerd en er staat te bewaren "alle" dus normaal zouden ze allemaal moeten blijven staan, nu heb ik er maar 3 staan, zal kijken van zodra er weer meer staan.
Dus ik denk niet dat de fout bij mij ligt dat ik er 2 kwijt ben.(aflevering 7 en 9 van seizoen 3)
Bij de programmering op de website staat er nog steeds NCIS bij die van NCIS Los Angeles, dus dit is nog steeds verkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt een serieopname lopen op Zes van NCIS en een van NCIS Los Angeles. Die eerste is geprogrammeerd zodat die maar 4 opnames bewaart, de tweede bewaart ze wel allemaal.

Als die instelling gewijzigd is kan ik die ontbrekende opnames wel terug toevoegen.

Op welke website staat dit ? Opnames worden geprogrammeerd en opgenomen via de tv-gids. De info die daarin staat is wat we van de zenders doorkrijgen.
Reputatie 5
Badge +2
ik vind dit raar want bij mij staan beide series op "alle" te bewaren

het is op de website van proximus bij myproximus bij mijn video's
En op de decoder hoe staat het daar mss staat het daar anders?
Reputatie 7
Badge +4
Ben je zeker dat je bij de opnames van Zes gekeken hebt en niet die van Vier ? Het is enkel die ene die op 4 afleveringen staat. Al de rest staat inderdaad op 'alle'. Kan je het ook eens nakijken op je decoder zelf ipv op de site ?
Reputatie 5
Badge +2
ja ik heb voor beide gekeken op Zes, juist nog eens gecontroleerd, staan allebei op "alle"
heb daarjuist voor allebei nog eens op bevestigen geklik

de info achter Ncis Angeles staat wel juist op TV
Reputatie 7
Badge +4
Nu staat het hier ook op 'alle'. Het zal dus toch iets gewijzigd hebben dat je het opnieuw bevestigd hebt. Heb je enig idee wanneer die afleveringen die je kwijt bent uitgezonden zijn ? Dan kan ik ze terug bij je opnames zetten.
Reputatie 5
Badge +2
NCIS Los Angeles seizoen 3
nr 7 Honor - 2 april 15.25 en nr 9 betrayal 4 april 18.10
ze zenden ook wel herhalingen uit maar dit is het uur dat ik het opgenomen heb
en dank u voor de service
Blijkbaar is het dan blijven hangen op 4 afleveringen maar dit kon ik niet zien op mijn TV
vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Er zal inderdaad achterliggend iets blijven hangen zijn, maar zou nu in orde moeten zijn.

Ik heb de opnames toegevoegd. Ik vind wel de datums terug maar niet de exacte tijdstippen. Ik kan jammer genoeg niet zien welke aflevering het exact is, enkel datum en tijdstip. Je zou dus eens moeten kijken of het wel degelijk de juiste afleveringen zijn. Laat het ons gerust weten moest het niet correct zijn.
Reputatie 5
Badge +2
dank u maar die van 2 april was om 17.25 was gemist van uur , sorry
die van 4 april is juist
dank u
groetjes
Hey Agna, met welke serieopname heb je problemen?
Hallo, het gaat over home& away op vitaya
Reputatie 7
Badge +4
Hey Valencia, ik heb de aflevering van 2 april toegevoegd. Groetjes Thierry
Reputatie 7
Badge +4
Hey Agna, ik heb de serie Home and Away verwijderd en opnieuw toegevoegd. Kan je eens kijken of de aflevering van maandag terug beschikbaar is. Groetjes Thierry
ben net gaan kijken, dinsdag en woensdag staan erop maar maandag niet, maar het maakt niet echt meer uit, ik heb op een andere manier naar de aflevering gekeken, en als het nu terug in orde is dat de volgende afleveringen niet meer verdwijnen, ben ik al tevreden 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eventueel voor de zekerheid je decoder eens herstarten door de on-off schakelaar van de decoder uit te schakelen en na 10 seconden opnieuw in te schakelen.
Reputatie 5
Badge +2
Thierry dank u voor de twee opnamen, ik had de vorige moderator al bedankt maar ik bedankt jij ook nog eens, en dan maar klagen over de slechte service bij proximus
als je goed geholpen wordt mag het ook eens gezegd worden
nog een dank aan het ganse team
Thierry bedankt voor je hulp, blijkbaar heb gisteren niet verder gekeken dan mijn neus lang is want de aflevering van maandag stond er wel degelijk terug op, dus bedankt voor de moeite die je gedaan hebt om het in orde te brengen
Reputatie 5
Badge +2
gisteren heb ik rush hour opgenomen als serie op ZES, maar er waren vijf afleveringen en de eerste is als gewist. Is het mogelijk eens te kijken of de serie ook op vier afleveringen staat want bij mij staat ze op allemaal. Blijkbaar is ze weer blijven hangen op vier, kan je daar iets aan doen, want zaterdag of zondag wordt de herhaling uitgezonden maar als er weer 1 verdwijnt als ik er weer één verdwijnt als ik ze weer opneem sta ik weer even ver. Het is de aflevering van gisteren van Rush Hour op ZES om 20.30 die verdwenen is, de andere vier latere afleveringen staan er dus nog op.

Kunt u juist eens nazien en eventueel op allemaal bewaren zetten, dank u vriendelijk
Reputatie 7
Badge +4
Valencia, bij je opname opties kan je dit zelf nakijken. Als je daar gaat aanvinken dat ze niet verwijderd mogen worden, dan blijven ze bewaard en ook niet overschreven door een nieuwe opname.
Reputatie 5
Badge +2
ja ik weet dat, maar dit is het probleem bij mij staat alles bewaren, en toch blijven er maar 4 staan. Hier in dezelfde topic, had ik een maand geleden het zelfde probleem met NCIS los Angeles, bij mij alles bewaren maar toen men het nakeek stond er bij jullie 4 bewaren, dus nu blijkbaar hetzelfde probleem.
Ik heb gekeken om die aflevering te herbekijken via replay, maar die ene kan niet maar die 4 die opgenomen zijn wel, hoe gek is dit.
Valencia, ik kan hier niet goed meer volgen want je spreekt hier van herbekijken via replay, maar je kunt toch maar tot 36u terug kijken via replay als ik het goed voor heb, maar dit heeft natuurlijk niks met opnames te maken als je via replay terugkijkt?

Reageer