Vraag

Proximustv.be werkt niet op internet explorer


Beste,
Wij werkten altijd met de windows app om tv te kijken. Sinds gisteren meldt de app ineens dat het niet meer ondersteund wordt, en we online via proximustv.be moeten gaan om onze opnames te bekijken. Ik tracht dit dan ook te doen met internet explorer, zoals gevraagd, maar dit werkt niet. Of de opnames willen maar niet laden op de ene pc, of er wordt telkens gevraagd dat Silverlight wordt bijgewerkt, terwijl ik die zojuist 3 keer na elkaar heb geïnstalleerd. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

14 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Silverlight zou niet meer nodig zijn om gebruik te maken van de site proximustv.be

Welke versie van Internet Explorer gebruik je?

Is het voor alle toestellen zo, of bij een specifiek toestel.
Het gebeurt op 2 toestellen, en het is internet explorer 11 dat er telkens opstaat.
Reputatie 6
Badge +3
Zou je via Privé-bericht kunnen sturen welk login je gebruikt voor hiervan gebruik te maken.

Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 4
Badge +2
Verdwijnt nu de Proximus TV App op WIN 10 ?
die is al verdwenen
Reputatie 4
Badge +2
Bij mij staat hij er nog, maar werkt niet, ook is hij nog te downloaden in de Store.
Ter verder info zie ook
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/proximus-tv-app-start-en-stopt-46994/index1.html#post623050
Het is mij nog nooit gelukt om "Mijn opnames" te bekijken via een webbrowser (ook niet via IE). Met het verdwijnen van de app is dit wel een ramp vermits ik Proximus TV enkel via pc kijk.

Komt er voor de webbrowser dan allesinds een update in de nabije toekomst?

mvg
Dat beloven ze toch ! maar wanneer ?
Reputatie 6
Badge +3
Er wordt constant aan gewerkt om deze functionaliteiten terug beschikbaar te maken. Een timeframe hierop plakken is echter moeilijk.
Hier hetzelfde probleem. Chrome werkt gewoon niet en via IE (laaste versies) zijn er haperingen en barslechte kwaliteit. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Proximus een goed werkende app buiten werking stelt en ons achterlaat met deze prul. Ik ga een ingebrekestelling sturen omdat de beloofde service niet werd geleverd!
En een timeframe plakken is wel makkelijk: laat die app terug werken. Nu. Dank U!
Inderdaad, waarom hebben ze niet gewoon gewacht tot de web versie de zelfde mogelijkheden kon bieden als de app versie.
Met Firefox heb ik het beste resultaat al kun je wat opnames betreft, enkel maar opnames bekijken die de laatste 2 dagen opgenomen werden en dit door op de opname titel te klikken links als je in het opnamescherm staat, oudere opnames zijn niet aanklikbaar (er is geen link meer aan gekoppeld)
@proximus, wanneer zullen moderne browsers ondersteund worden ?

Reageer