Beantwoord

Proximustv app werkt niet

  • 24 April 2017
  • 36 reacties
  • 2802 Bekeken

Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist.. iemand die dit ook heeft voorgehad?
icon

Beste antwoord door AndyM 25 April 2017, 09:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Hi, ik heb net de tv app geinstalleerd op mijn Samsung Tablet
om de rode duivels te kunnen zien op het werk (via wifi).
Na het inloggen "ging er iets fout". Bij het opnieuw proberen, zelfde issue.
Kan dit asap? Morgen matchday...Tnx!
Idem bij mij. App geïnstalleerd op Androïd smartphone en foutmelding. Kunnen jullie de account correct koppelen aub? Bedankt!
Ik krijg steeds een fout als ik de proximus tv app start en herinloggen helpt niet
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu moeten werken

mvg
Dankje supper snel geholpen hier op het forum
Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.
Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.

Hier hetzelfde probleem..
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

negatief, nog steeds krijg ik de melding dat er geen Proximus TV app aan mijn account gelinkt is..
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.

nu werkt het inderdaad wel, waarvoor dank!