Beantwoord

Proximus TV (website en Android app)

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Hello,

Het lukt me niet om, zowel via Proximustv.be als via de Android app, mijn tv te beheren.
Ik ben nieuwe klant sinds vrijdag en heb dit dus nog nooit eerder gebruikt.

Wanneer ik aanmeld via proximustv.be en op bijv. "mijn bibliotheek" klik (aanmelden lukt dus wel), krijg ik volgende foutboodschap:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Via de Android app krijg ik de melding:
Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account.

Mijn pogingen om de status via MyProximus te checken zijn ook tevergeefs. Eender welke keuze ik daar maak, geeft een melding "Pagina niet gevonden" en in de Android app voor myProximus krijg ik enkel blanco pagina's te zien

Zucht...
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 5 March 2019, 15:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kenny, kan je mij via een privé bericht je login van je MyProximus en je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Privé bericht verstuurd
Reputatie 7
Badge +4
Kenny,

Je probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Grtjs, Charlotte
Fantastisch! Bedankt voor deze snelle oplossing !
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan! Fijne dag nog!

Reageer