Vraag

Proximus TV probleem

  • 14 January 2018
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Ik heb een vaag probleem met mn tv. Bepaalde zenders geven geen geluid (oa TLC, Animal Planet), en dit is nu al zo'n 4 maanden zo. Eerst had ik zoiets van het zal wel opgelost worden met een update ofzo. Maar dit gebeurd dus niet. Maar nu heb ik dus on demand een film gehuurd van €4,99 en rarara ook zonder geluid... Geprobeerd voor film opnieuw aan te zetten, tv decoder met de knop uit en aan gezet, modem opnieuw aangezet, maar niets helpt. Dus weet iemand wat te doen?
(Buiten proximus mn geld terug vragen of een gratis film aangezien ik wel geluid bij de film wil)

1 reactie

Het enigste wat je eventueel nog zou kunnen zelf proberen is de heropstart in een exacte volgorde te doen e, als dit niet lukt zul je verder hulp van Proximus moeten krijgen:
1- zet decoder zonder stroom (schakelaar achteraan of door netstekker even uit te trekken)
2- zet bbox zonder stroom en na 10 seconden terug aan zetten
--- wacht nu tot het vdsl lampje continu blijft branden en je terug kunt surfen
3- zet nu de decoder terug onder stroom.

Helpt dit niet doe dan nog een reset van de decoder
> zie hiervoor op deze internet pagina > klik hier

Reageer