Vraag

Proximus tv op afstand

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Heb nog altijd problemen met Proximus tv op afstand te programmeren. als ik programmeer op afstand dan komt het niet op mijn tv bij geplande opname. Doe ik de decoder uit en terug aan dan start hij weer op, en dan staat het erop. Bij de kinderen lukt het wel als ze programmeren op afstand met mijn gegevens en op hunne Smartphone. Waarom lukt het niet bij mij en mijn vrouw? Komt het soms omdat wij te weinig geheugen hebben op onze smartphone?
Ik heb alles al gedaan: app eraf gegooid terug erop gezet. Nieuwe Decoder, nieuwe modem.
Ik wil eindelijk een oplossing. Zoniet de concurrentie zal mij graag zien komen. Grtjs. Marc

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je me wat meer info geven over de gsm's ? Welke toestellen hebben jullie ? Is er een verschil (vb kinderen iPhone, jullie Android) ?
Wij hebben een Samsung Galaxy j5 en één van de kinderen een iPhone en één heeft ook een Samsung welk type weet ik niet.
Reputatie 6
Badge +3
Als de app opnieuw is geïnstalleerd, gebruikt u alvast de recentste versie. Aan het geheugen van de smartphone zou het niets te maken hebben, als u de app kan opstarten en live-tv kijken, zou het ook mogelijk moeten zijn om opnames te bekijken.

Mits u kinderen beiden Android en iOS gebruiken, kan het daar ook niet aan liggen.

U zegt dat wanneer je de opnamen plant en de decoder herstart dat je die dan wel in de lijst ziet staan. Dat betekent dat de opname-planning wel doorkomt, maar niet rechtstreeks op de decoder verschijnt, maar de geplande opnamen die u op uw telefoon gedaan heeft, komen dan alvast op de server aan en word ook opgenomen.

Kan je eens een opname plannen op de app, en via privé bericht doorgeven wat er opgenomen is (naam opnamen, zender, tijdstip)? Dan kunnen we eens kijken of we het verzoek ook hier zien binnenkomen.

Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer