Beantwoord

Proximus TV applicatie

  • 7 January 2019
  • 9 reacties
  • 267 Bekeken

Geachte,

Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV:

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account.

Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus

Mvg
icon

Beste antwoord door kevin1745 15 January 2019, 11:28

Bekijk origineel

9 reacties

Hey Kevin,

Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?

Groetjes,
Wenzel
Nog steeds niet in orde ?!
Hier ook nog steeds niet in orde kan toch niet zo moeilijk zijn ?
20 jaar klant geweest bij Telenet . Toch maar op aandringen van anderen bij Proximus maar als dit soort kleine problemen al niet kan opgelost worden vrees ik dat ik de verkeerde beslissing heb genomen ???
Reputatie 7
Badge +4
Wes, ik zie twee geactiveerde Ipads op uw account. Dus ik vermoed dat dit euvel ondertussen is verholpen. Mvg, Charlotte
ale toch iemand die geholpen is đŸ€
Reputatie 7
Badge +3
Beste kevin1745,

Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.

Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.

Alvast excuses voor het ongemak.

Groetjes,Joel

dankuwel!
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan.Groetjes,Joël

Reageer