Vraag

Proximus tv app werkt niet


De app springt altijd uit. Inloggevens zijn juist

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De app springt altijd uit. Inloggevens zijn juist
Aan onze kant staat je profiel alvast correct en zou het dus moeten lukken om in te loggen op de Proximus Tv app.
Wanneer springt hij juist uit ?. Kan je live tv kijken ? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ik heb hetzelfde probleem. De app springt steeds vanzelf uit. Ik heb al een paar keer de app verwijdert en terug geinstalleerd maar werkt steeds niet
Reputatie 7
Badge +4
Marie, ik zie nog geen decoder aangesloten bij jullie. Kan dit kloppen?
Ik heb ook net hetzelfde probleem. De app crasht en sluit zichelf af na inloggen.
Reputatie 7
Badge +4
Sophie,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Je Proximus TV app stond niet actief via je MyProximus.

Grtjs,

Charlotte
Telkens ik op een opname in ‘my recordings’ klik, vlieg ik uit de app
Reputatie 7
Badge +4
Telkens ik op een opname in ‘my recordings’ klik, vlieg ik uit de app
Kan je nu nog even de app proberen en kijken of dit voor je werkt ?
Jammer genoeg nog steeds hetzelfde
Op wat voor toestel probeer je dit? Heb je de applicatie al eens opnieuw proberen installeren?
IPad Pro. Heb de app er al afgegooid en opnieuw geïnstalleerd, zelfde resultaat
Reputatie 7
Badge +4
ik zie dat je over 2 tv accounts beschikt, op welk nr ondervind je problemen ?
je mag ons dit doorsturen via prive als je wil of hier reageren met de laatste 3 cijfers is ook voldoende
De ProximusTV/iPad is gelinkt aan het 050 nummer
Reputatie 7
Badge +4
Het profile voor je TV-app is wel in orde bij ons. Ondervind je enkel problemen als je een opname wil bekijken ? Lukt live TV kijken wel ?
ik heb windows 10 (laptop 4/5 jaar oud). verschillende keren proximus opnieuw geïnstalleerd. echter start de proximus app. maar enkel blauw scherm en sluit zichzelf meteen weer. Kan ik dit oplossen?
De Proximus TV app voor windows 10 wordt niet meer ondersteund en het enigste wat je dan zou kunnen zien als je niet zou afgesloten worden is dat je nu via
http://proximustv.be moet kijken of nu recent via http://proximuspickx.be
dus enkel nog via de web versie van proximusTV
Live TV werkt goed, geen problemen, loopt af en toe eens vast
Vandaag update gehad naar Picx. Nu werkt helemaal niks meer. Blijft hangen op zwart scherm met Picx logo in het midden. App eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, geen verschil. Help?
Louter ter info: proximus medewerkers komen pas morgen terug langs op het forum om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
JSO, Ik zie meerdere toestellen aangemeld staan. Heb je dit probleem op alle toestellen ? Kan je ook eens proberen om via http://proximuspickx.be te kijken ipv via de app ?
Ik gebruik(te) Proximus Tv enkel op mijn iPad Pro. Heb je link geprobeerd vanuit mijn iPad: kan inloggen en heb toegang tot menu, maar kan niets afspelen (incompatible browser, vraagt om Chrome te installeren)

Heb ook nog eens geprobeerd de app te openen: no success, blijft steken op zwart scherm met Pickx logo
Reputatie 7
Badge +4
En op een comuter ipv een I-pad ?
Sophie,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Je Proximus TV app stond niet actief via je MyProximus.

Grtjs,

Charlotte


Het werkte tot ik de update naar Pickx deed. Nu werkt niets meer...
Reputatie 7
Badge +4
Sophie, kan je nu even opnieuw testen? Ik heb je profiel even volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Lukt dit niet, zou ik je graag willen vragen om de applicatie nog even te verwijderen en even opnieuw te testen.
Grtjs, Charlotte
Ik ben van telenet overgestapt naar proximus. Nu wil ik net als vroeger ook tv kijken op mijn ipad en smartphone en heb hiervoor de pickx app geinstalleerd. Als ik daar wil inloggen met de gegevens van myproximus dan krijg ik de melding dat de app niet gekoppeld is aan een acount en ook dat ik beheerder moet zijn terwijl ik dat wel ben. Wat moet ik doen? Ik vind dit zeer vervelend en niet echt een leuke eerste ervaring. Ik heb bij de overstap duidelijk gezegd dat ik deze functie wou.
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Saskia, kan je dit nu even proberen, je Proximus tv applicatie stond niet aangeduid op je MyProximus. Dit zou nu perfect moeten werken. Grtjs, Charlotte

Reageer