Beantwoord

Proximus tv app op tv via chromecast

  • 2 July 2018
  • 4 reacties
  • 955 Bekeken

Ik kan via mijn app proximus tv niet meer chromecasten naar mijn tv? IS daar een oplossing voor? Iemand ervaring mee?
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 July 2018, 09:46

Bekijk origineel

4 reacties

chromecast functie wordt bij volgende software update terug ingevoerd
volgens Franstalig forum pas in september ????
Bron: https://fr.forum.proximus.be/proximus-tv-7/chromecast-47193#post623596
Hallo iedereen, wat belangrijk is voor sommigen is niet voor anderen ... En omgekeerd ... Verandering van app betekent verandering van provider en daarom ... functies gerelateerd aan de app .. Elke leverancier heeft zijn sterke en zwakke punten ... Niets is ooit definitief, in de ene of de andere zin. De herimplementatie van Chromecast staat goed op de agenda, maar zal niet voor een paar maanden plaatsvinden, in het beste geval van september, zoals mijn collega Etienne zei. Onze nieuwe app-teams weten dat dit een legitiem verzoek van klanten is en zij zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk opnieuw te integreren. We houden u echter op de hoogte van de evolutie van de app.

Soit, hoe dan ook zal er niet anders opzitten dan te wachten tot Proximus deze terug aanbiedt.
Reputatie 7
Badge +6
Er is nog geen concrete timing hiervoor. Dit is inderdaad voorzien voor een volgende update maar er is nog geen exact tijdstip helaas. (verwar update niet met bugfix) We werken eraan om dit zo snel mogelijk terug in de app te krijgen.
Gezien de problematiek re het chromecast verhaal ben ik bij de oude app gebleven. Sinds gisteren echter werd ik verplicht te update. (App werkte niet meer...) en blijkbaar is chromecast nog steeds niet opgelost? Hebben jullie ondertussen al een oplossing / deadline ?
Ter info: De proximus medewerkers hebben mij toch nog geen exacte datum kunnen geven alleen dat het tegen het einde van het jaar zeker zou in orde komen, enfin we zien wel als het zo ver is !

Reageer