Vraag

Proximus TV app op Samsung tablet Galaxy Tab 4 met Android 5.0.2

  • 6 October 2018
  • 24 reacties
  • 651 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Sedert het updaten van de app. naar versie 4.8.1 gisteren kan ik niets meer afspelen, noch live kijken of met TV replay op mijn tablet. Ik krijg een bericht "deze videostream is niet mogelijk op externe schermen" . Graag een oplossing.
Op mijn smartphone Samsung S6 edge met Android versie 7.0 werkt deze versie dan weer wel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +4
heb je de app al eens geherinstalleerd ?
mogelijk ging er iets mis tijdens updaten
Reputatie 7
Badge +1
Ik zal het eens proberen en zal het resultaat hier melden.
Halo Sinjoor,
kun je nu al casten met deze versie?
Mvg, Martin.
Reputatie 7
Badge +1
Jonathan, werkt helaas ook niet. Op een 2e tablet Samsung S2 (8') met Android 7.0 (zoals mijn smartphone), werkt het wél. Het zal dus allicht aan de Androidversie liggen, maar dat zou geen probleem mogen geven, want in de vorige versie werkte het wél.
Martin, casten blijkt nog altijd niet voorzien volgens mij.
Wel heel spijtig dat het casten nog niet terug ingebouwd werd, bedankt in ieder geval Sinjoor voor je antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Graag gedaan. Het casten was een heel belangrijk kenmerk van de app. Ik begrijp daarom niet dat ze dat afgevoerd hebben zonder enige duidelijkheid of ze dat terug gaan inbrengen.
De proximus medewerkers hebben wel altijd gezegd dat het casten zou terugkomen in de één of andere upgrade in het najaar, dus ik reken er ook op dat dit effectief gaat gebeuren!
We shall see
Reputatie 7
Badge +1
Het najaar is wél volop bezig… Ondertussen kan ik nog steeds niet kijken op mijn Samsung tab 4. Wél programmeren voor opnane.
Reputatie 7
Badge +4
Het casten komt zeker terug. Het najaar is inderdaad al even bezig, maar duurt ook nog lang 😉

Welke problemen ondervind je juist op je Samsung tab4, krijg je een foutmelding,...? Heb je ook op de andere toestellen problemen ?
Reputatie 7
Badge +1
Ik wacht nog wel steeds op een oplossing... 😴
Reputatie 7
Badge +3
Met je account is niets mis want het werkt op de andere toestellen. Heb je de tablet al eens uitgetest op een ander WiFi network? Heb je hem al eens herstart? Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +1
Ik werk meestal op 5.0Ghz van mijn B-box3, soms ook 2.4Ghz, zelfs Proximus Smart Wifi; buitenhuis nog niet gebruikt. Alles al herstart, b-box3, tablet, app. verwijderd en geherinstalleerd. Ik kan met de app. wél de TV)gids, de geplande en opgenomen opnames checken, zelfs programmeren, ook als serie, maar nog steeds geen afspelen ,of live en TV replay afspelen. Altijd diezelfde foutmelding: "deze video stream is niet mogelijk op externe schermen".
Reputatie 7
Badge +4
Walter, men is nog steeds bezig met de casting oplossing. Wij hebben dit najaar doorgekregen dus wij hopen oprecht met je mee! Grtjs
Reputatie 1
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn Huawei tablet (Mediapad M5 10")
Geen beeld, krijg steeds melding "Deze videostream is niet mogelijk op externe schermen" en dit terwijl ik geen extern scherm actief heb, of probeer te casten...
Ook op Google Play regent het negatieve recencies sinds maanden....
En hoe komt het dat casten geen probleem is bij de concurrenten (Orange/Telenet) ?
Dit is eigenlijk geen probleem op zich alleen zat in de laatste software versie de cast functie er niet meer bij, nu is het wachten tot de Proximus software leveranciers deze software functie terug klaar hebben om een software update te kunnen uitvoeren.
Reputatie 7
Badge +3
Daniel_0139

men is nog steeds bezig met de casting oplossing. Wij hebben dit najaar doorgekregen. Groeten Els
Reputatie 1
Badge
Daniel_0139

men is nog steeds bezig met de casting oplossing. Wij hebben dit najaar doorgekregen. Groeten Els


Ja maar daarmee werkt de app nog niet op mijn tablet....
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, bij mij dus ook niet...😩 terwijl ik op dit tablet wél alle andere videoformaten kan afspelen,, ook van VRT Nu, VTM, Vier, Stievie, YouTube enz.
.
Reputatie 7
Badge +1
vanaf versie 4.11.0 is weer alles in orde en kan ik weer kijken naar opnames, live en TV replay op mijn tablet Samsung tab 4.
Casten naar TV is nog steeds niet terug mogelijk.
??
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung tab3 tablet.
Bij het bekijken van zenders in Proximus TV krijg ik nureeds een maand ongeveer:"deze video stream is niet mogelijk op externe schermen"
Vorige week is het eens eenmalig wel gelukt door te veanderen van WIFI netwerk. Dit gaat echter nu ook niet meer!
Reputatie 7
Badge +4
Welke androidversie staat er op jullie tablet ? Dan kan ik het laten nakijken. Ik vermoed dat het daaraan gelinkt is.
Reputatie 7
Badge +1
Ondertussen heb ik een nieuwe update versie 4.11.1 binnengekregen op mijn Samsung Tab4. Alles werkt wél gewoon verder nu. Zowel op Wifi 2..4 als op 5.0 en Proximus Smart Wifi. Zelfs ook op 4G (ik heb nog zo'n data-SIM in mijn 4G tablet).
maar nog altijd geen "google cast" functie te bespeuren als ik het goed begrijp?
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad Martin...nog steeds niet. Ik gebruikte dat voorheen toch regelmatig.

Reageer