Beantwoord

Proximus TV app keert altijd terug naar login

  • 9 February 2018
  • 22 reacties
  • 372 Bekeken

Beste, bij inloggen op iphone se op app proximus tv keert hij altijd terug naar login scherm?
icon

Beste antwoord door SamuelD 10 February 2018, 08:39

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Koen, ik heb het aangepast en het zal nu wel lukken om in te loggen.
Bedankt Samuel, werkt nu idd!
Beste Samuel

Op onze account keert de Tv-app op de iPad en iPhone steeds terug naar beginscherm.
Kan je dit voor ons ook in orde brengen aub?
Dank
Reputatie 7
Badge +4
GWauters, bij deze is dat gedaan 🙂
Bij mij ook steeds hetzelfde al 1 maand aan een stuk. Kan u voor mij eens nakijken ook? Mvg.
dag, bij mij evenzeer. Zowel op iphone als op ipad. Kan dit opgelost geraken. Thanks.
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Kan je dit voor mij ook oplossen?
Beste, Ik heb hetzelfde probleem. Kan je dit ook voor mij oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
Danyvdp64 Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin je klantennummer of nummer van je vaste lijn ?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Benjamin

Het abonnement voor de proximus tv applicatie te gebruiken is gelinkt aan het proximus tv abonnement en dat werd samen dus mee opgezegd in 2017.

Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rachid

De Prx tv applicatie werd geactiveerd en gelinkt aan je Myproximus account, kan je eens checken nu

mvg sabine
Ik heb sinds een maand nog maar een pakket aangeschaft bij proximus en nog nooit eerder bij tv proximus een abo gehad..
Reputatie 1
Werkt ook niet bij mij, iPhone 7 (iOS 11)
Wat kan ik dan doen om deze te laten werken?
Reputatie 7
Badge +4
grymlie , aanpassing gedaan , het is bij deze opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Myron, kijk je even na of het nu wel werkt?
Beste, Ik heb hetzelfde probleem. Kan je dit ook voor mij oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
Erkan, kan je ons via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorsturen? Dan kan ik dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Best wij heb hebben hier hetzelfde probleem op de iPad als ik aanmeld op de app kom ik telkens terug op de login pagina zou het mogelijk zijn om het bij ons eens na te kunnen kijken ?

Mvg.
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen Arien, kan je mij je klantennummer via privé bericht bezorgen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Beste,

Ook hier zelfde probleem, bij aanmelden worden wij steeds terug gestuurd naar loginpagina.
Kan u dit even nakijken aub?

mvg Dylan
Reputatie 6
Badge +3
Dag Dylan, Kan me via Privé bericht je lijnnr en login bezorgen van my proximus? Groeten, Jimmy

Reageer