Beantwoord

Proximus TV App blokkeert


Reputatie 1
Sinds 2 maanden blokkeert de tv app iedere keer ik iets wil kijken (opname) , ik nam reeds contact op met jullie technische dienst en volgde alle richtlijnen op en nog blijft het probleem duren.
Men zou me terug contacteren maar dat is nu reeds enkele weken geleden en gebeurde niet en het probleem is nog steeds hetzelfde ondanks de recentere update.
Ik kan iets beginnen kijken maar dan blokkeert alles in de proximus tv app en krijg ik de keuze tss het te melden, wachten of ok duwen. Maar daar ben ik niets mee.

Wanneer komt er nu een echte oplossing, dit is enorm frustrerend. Aangezien het op dit moment mijn enige mogelijkheid is tv te kijken met uitz van Stevie, wat dan wel lukt erger ik me elke dag.
Ook is het niet echt serieus een klant te beloven ze te contacteren en ze dan in de kou te laten staan.
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 March 2019, 09:05

Bekijk origineel

14 reacties

Ik kan niet direct in de historiek weervinden of je dit probleem ook hebt op een ander toestel met de app en jouw login? Al geprobeerd om de app te herinstalleren?
Reputatie 1
Het probleem bestaat zowel op android tablet als op samsung A8 2018 telefoon. Heel af en toe kan ik zoals gisterenavond 1 opname bekijken en dan gaat het weer grandioos mis.
Ik heb de App er al af gegooid, de wifi afgezet heropgestart, app er terug op gezet etc in de volgorde die me gevraagd werd allemaal zonder enig succes.
Binnenkort gaat de 3de maand in met dit probleem. đŸ€”
Gisteren nog maar eens zeker gespeeld dat ik allerlaatste versie vd App had en alle me toen aangerade stappen doorlopen en nog blijft het steken.
Maar hey ik kan wel al inloggen, dat ging in januari ook even niet meer😜
Ik ga dit probleem moeten doorspelen aan de betrokken teams, dus daarom nu al de vervelende vraagjes om het zo snel mogelijk opgelost te laten worden.
Op de andere toestellen die van jouw login gebruik maken heb je dit probleem niet?
Is toevallig een factory reset van de betrokken toestellen al geprobeerd?
Over welke android tablet gaat het precies? Ik zie er namelijk verschillende opduiken.
Reputatie 1
Ik gebruik bijna uitsluitend de SM-T800 om de TV app te gebruiken, maar dat werkt dus nu voor geen meter meer terwijl dat daarvoor altijd probleemloos ging. Omdat dit dus niet meer lukt probeerde ik de Samsung A8 2018, maar ook daar stopt de app zomaar met werken, en dit blokkeert dan heel het toestel en dit dus zowel voor de tablet als de telefoon.

Al de andere dingen op tablet en telefoon werken naar behoren en nergens was een factory reset, wel voerde ik al de stappen die jullie me vroegen te doorlopen uit, zonder succes

Ik geraak echt gefrustreerd , vooral ook omdat ik gecontacteerd zou worden door de betrokken teams maar daarna niets meer hoorde.!
Het contact nu zal via het forum verlopen. De teams zullen jouw problemen behandelen en aan mij, of een collega, de informatie doorgeven. Dit zal normaal iets vlotter verlopen voor dit soort problemen.

Ik heb het dan ook doorgegeven nu. Van zodra we info van hun terug hebben, zullen we hier een update doen.
Reputatie 1
Bedankt,
ik zal dan nog maar wat afwachten, đŸ€’
het zou iig heel leuk zijn indien het nu eens en voor altijd opgelost zou geraken !😁

Deze app kunnen gebruiken is immers mijn enige echte afleiding tijdens het ziek zijn en nu valt ook die weg! zoals ik al zei dit is enorm frustrerend!
Reputatie 7
Badge +4
kan je nogmaals de gewone tv streams proberen als ook de opnames ?
indien je een foutmelding zou krijgen kan je ons deze doorgeven
heb je dit al getest via zowel wifi al 4g ?
Reputatie 1
Op tablet kijk ik enkel via wifi. Heb niet voldoende data op telefoon om 4G kijken te testen nu.

Maar denk niet dat dit ertoe doet.
Alles werkte perfect tot begin dit jaar de app plots blokkeert bij proberen pauze te zetten of reclame ve opname doorspoelen. Bij rechtstreeks kijken kan ik ook maar max een keer pauzeren en herstarten bij een 2 de poging blijft het gewoon doorspelen of blokkeert alles en krijg ik de hierboven gedeelde fout melding.
Reputatie 7
Badge +4
ok
ik neem hiervoor dan verder contact op met ons engineering team en hou je op de hoogte
Reputatie 1
Ik wacht al 2 maanden geduldig af...
Maar zou nu toch graag een oplossing zien verschijnen 😜
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een update aan de betrokken teams gevraagd, we houden je op de hoogte!
Reputatie 1
Is er al meer nieuws?
Want het probleem bestaat nog steeds!...đŸ€ 😖
Reputatie 2
proximus tv app probleem is bij mij opgelost. 2de decoder aangeschaft, deftig tv zien nu 😘
Reputatie 1
@ronnydb blij voor je dat je probleem van de baan is, maar t mijne blijft verder bestaan en w behoorlijk hinderlijk, straks is het al 4 maanden aan de gang en nog steeds geen oplossing , terwijl het voordien allemaal wel probleemloos werkte!!!

Reageer