Beantwoord

Proximus TV-app aanvaardt login niet

  • 13 December 2018
  • 22 reacties
  • 493 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account".
icon

Beste antwoord door jonathandr 23 January 2019, 08:09

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Sunia,
kan je ons nog even doorgeven met welke login je inlogt via deze link.
Mvg, Wilfried
Ik zit met hetzelfde probleem.
Proximus tv app aanvaard mijn login ook niet.
Hoe kan dit opgelost worden?
Idem hier kan ook niet inloggen ?wat doe ik verkeerd ?grtz
Hier ook hetzelfde probleem: Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account. Nog maar 2 maand klant, maar al serieus spijt van mijn keuze!! Van het 1 probleem naar het ander!
Gebeld naar proximus .... probleem plots opgelost .. 2 dagen klant ....
Ter info: Als het PX team op het forum terug langskomt zullen ze dit ook wel in orde brengen, veel mensen bellen niet graag omdat er soms lange wachttijden zijn.
Bellen en chatten kan natuurlijk altijd, gelijk welke weg is goed, als ze het maar oplossen ☺️
Reputatie 7
Badge +4
hi geert kan je nog even proberen of dit nu voor je werkt ?
Reputatie 7
Badge +4
Sheve
dit zou nu ook voor je moeten werken
kan je dit even controleren ?

mvg
jonathan
Ja hoor werkt nu goed bedankt !
Ik zit met hetzelfde probleem Jonathan, kan je mij ook helpen?
Hier ook hetzelfde probleem, graag ook een beetje hulp !
Reputatie 7
Badge +4
vtrke en Eline B zou voor julie beiden nu in orde moeten zijn 🙂
Reputatie 1

Ik kan ook niet inloggen op gsm omdat account zogezegd niet gekoppeld is terwijl online via Web inloggen wel lukt. 

Maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 1

Zou super zijn

klant sinds vandaag  , hier ook zesde probleem (de logingegevens zijn niet correct)   wat is probleem ….

 

mvg  

als je nog maar klant bent is dit normaal dat je er nog niet op kan omdat alles nog niet doorgestroomd is en de koppeling nog moet gemaakt worden.

Kan je trouwens al je producten zien op http://myproximus.be want daar zullen al je producten waarschijnlijk ook nog niet aan gekoppeld zijn

bijkomende info → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

en FAQ → https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mypx_web/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website.html

 

In ieder geval kun je maandag ook verder geholpen worden door iemand van Proximus zelf

Reputatie 1

Vanochtend ben ik dankzij klantenmedewerker mobiel op pickx geraakt. Nu nog de voorziene V7 decoders met Android kunnen verkrijgen ipv de geplaatste V5 en V6 en dan ben ik een super gelukkige Proximus tv klant.

voor een epic full combo zou dit geen probleem mogen zijn, maar hopelijk straks goed nieuws voor u als een proximus forum medewerker hier de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BRUCE2016  dV7 decoder is voorlopig de default decoder voor Epic Combo full. Nog even geduld dus! Groetjes, Heidi 

Reputatie 1

Hoi heb gisteren voor onze flex netjes twee V7 decoders ontvangen en deze liften het comfort van tv kijken wel 1000 treden hoger. Onwaarschijnlijk hoeveel mogelijkheden deze bieden. Chromecast is zelfs niet meer nodig en kan zelfs van buitenlandse zenders programma's opvragen na profiel op hun site te hebben aangemaakt. Ook de vtm go app en een massa apps via de playstore zijn beschikbaar. Top Proximus. 

@BRUCE2016  je schrijft: “chromecast is zelfs niet meer nodig”

V7 heeft inderdaad een ingebouwde Chromecast, is toch dat wat je bedoelt?

Reageer