Beantwoord

Proximus Tv app

  • 21 January 2019
  • 20 reacties
  • 545 Bekeken

Proximus tv app werkt niet meer op mijne smartphone als ik iets programmeer op afstand.
Daarvoor ging dat wel. Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door Marc Huijbregts 21 January 2019, 18:55

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Krijg je een foutmelding? Heb je al eens geprobeerd om de Proximus tv app te herinstalleren?
Beste
Deze heb ik al verschillende keren verwijderd en terug erop gezet. Kan het zijn dat ik my proximus ook moet installeren?
Reputatie 7
Badge +4
Het installeren van de MyProximus app is niet nodig. Heb je enkel problemen met het programmeren van opnames of lukt het tv kijken via de app ook niet? Welk toestel wordt er gebruikt?
Alleen bij het programmeren van opnames op afstand.
Kan je even via DM naar het Proximus Team je lijn- of klantennummer sturen? Dan kijk ik het even voor je na.

DM: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Klantnummer:
Lijnnummer:
Best zet je geen lijn of klantennummers publiek hier 😉 Wordt niet altijd even koosjer gebruikt.

Op jouw lijn zie ik alles juist geconfigureerd staan. Heb je dit op elke smartphone of maar op eentje?
Op de 2 smartphones. Merk Samsung Galaxy j5.
Ik zie ook nog 2 Asus toestellen staan, lukt het daar dan wel op?
Daar ook niet op .
Welke foutmelding krijg je? Hoe en wanneer ervaar je precies dit probleem?
Sinds wanneer doet zich dit voor? Ik neem aan dat het al gewerkt heeft hiervoor.
ik krijg geen foutmelding. Ik programmeer op afstand en op de smartphone staat het opgenomen programma gepland en kom ik thuis staat dat er niet op de tv. Dus niks gepland op de tv
En zie je het dan wel op je smartphone verschijnen?

Kan je een voorbeeld geven van een opname waarbij dit dan niet lukte, dan zie ik even of hij hier misschien wel verschenen is en de decoder het gewoon niet registreert.

Sinds wanneer heb je dit probleem?
ik had vandaag geprogrammeerd voor donderdag 24 januari op weg met jan en dit stond er niet op mijne tv
Zie je het dan wel op je smartphone zo verschijnen? Bij ons staat het inderdaad niet geprogrammeerd.
Op de smartphone wel.
Ik geef het op.
Kunt u deze topic voor mij verwijderen.
Of is er nog een oplossing
Ik stel deze vragen net om het te kunnen doorspelen naar het juiste team met de juiste info die ze nodig hebben om hun werk te kunnen doen ;-)

Op nog één laatste vroeg moet ik dan nog het antwoord weten; sinds wanneer ongeveer heb je dit probleem?
ik dacht rond 15 december 2018.
Kunt u dan het hele gesprek verwijderen zodat mijn klantnummer en lijnnummer weg zijn.
Dank u
Als je jouw eigen bericht niet kan bewerken door rechtsonder bij 'opties' te kijken, dan geef ik het even door om dit te laten verwijderen. Zelf kan ik dit niet.

Ik geef jouw probleem ivm de opnames door aan de bevoegde diensten. Je zal op de hoogte gehouden worden van verdere informatie van hun.
ok. Bedankt voor de hulp.

Reageer