Beantwoord

Proximus TV app

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Ik krijg mijn proximus tv app niet ingelogd met mijn gegevens. Deze zeggen dat de gegevens fout zijn. Wat denk ik niet zo is. Iemand hier nog problemen mee?
icon

Beste antwoord door ThierryW 9 January 2019, 21:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons hiervoor via prive je login en klantennr doorgeven ?
dan kijken we di voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Beste,
Ik kan ook niet inloggen op de app. Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan Proximus tv account. Is wel zichtbaar in mijn producten.

Mvg,
Tom
Reputatie 7
Badge +4
Hey Tom, ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groetjes Thierry
Dank u ThierryW het werkt!

Mvg,
Tom

Reageer