Beantwoord

Proximus tv app


Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
icon

Beste antwoord door jonathandr 8 June 2018, 21:21

Bekijk origineel

68 reacties

12 juli 2018
Het duurt nu al 6 weken!! Dat ik geen verbinding kan krijgen op de nieuwe Proximus tv app op mijn IPad.
Reactie service center(s)van Proximus : ‘u bent niet alleen die problemen heeft met IPad’. Nog een beetje geduld graag.
Van service en technische know how gesproken.
Badge +1
Ik vraag mij dan altijd af of er eigenlijk niet deftig meer getest wordt vooraleer iets nieuws gelanceerd wordt. Het is misschien cliché, maar in onze tijd zou dat toch niet gemogen hebben. Wij moesten eerst alles goed uittesten vooraleer we het naar de klant brachten.

Maar ja, nu is de slogan meer dan ooit: Time is money. Lanceer het maar en kijk wat de klanten ervan denken.
Nog een huidige slogan: goed is goed genoeg.
Carrooke blijkbaar is hier zeker onzorgvuldig tewerk gegaan. En het domste is dat ze hun oude app compleet verwijderd hebben. En deze werkt nog perfect op mijn iPhone applicatie. Ook nu nog.
Dus plaats een nieuwe App versie maar laat de andere ook nog ter beschikking voor te installeren. Maar nee nieuw erop en oud eraf zonder deftig en of logisch na te denken. Resultaat duizenden iPad eigenaars die betalen voor de app PROXIMUS TV zonder enige toegang tot deze app. Zijn ze wel echt bezig met hun vak bij PROXIMUS. Ik ben alvast mijn vertrouwen kwijt. 6 weken zonder enige technische support is er echt over.
Zit al 3 maand zonder Proximus TV op mijn IPad. En niemand van Proximus die een oplossing kan bedenken. In mijn persoonlijke vriendenkring zitten er zo maar eventjes 78 met hetzelfde probleem op hun iPads. Wij geloven er niet meer in,
Reputatie 7
Badge +3
Equimolino ons engineering team is dit nog volop aan het onderzoeken. Groeten Els
Ja Els dat weten we ook, zelf al 3 maanden lang zijn uw engineers hieraan bezig!!!!!!
In reageren en de mensen aan de praat houden daar zijn jullie goed maar iets oplossen daarvoor heeft Proximus blijkbaar de mosterd nog niet gevonden....en van jullie IT ‘ers zal het blijkbaar ook niet komen.
Is dit niet een firma van buitenhuis die voor deze software instaat? alhoewel de oplossing in dit geval ook op zich laat wachten.
Wij zijn recent overgestapt van Telenet naar Proximus.En hebben ook de my proximus app en proximus tv app gedownload.Maar nu stelt het probleem zich dat telkens als we willen inloggen om tv te kijken op gsm of tablet of pc dat we telkens een foutmelding krijgen.Ik heb reeds gebeld met een collega en hij zei dat het nu moest werken.Maar helaas werkt het niet.Dan nog eens gechat met een collega en die zei dat alles geregeld was en dat de app nau wel zou werken.Wel we zijn meer dan 24u verder en nog steeds werkt het niet.Hoe kan dit opgelost worden?
NB: pas maandag komt er terug iemand van het proximus team op het forum langs.
Wij wachten al 3 maanden zonder enige reactie noch oplossing van het Proximus team, nog een beetje geduld dat is hun oplossing. Er zijn nog duizenden voor u.
Reputatie 7
Badge +4
Davy en Kim kan je ons via een privé bericht even je klantennummer en je login van jullie MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen, ik heb net het account even nagekeken en zie dat daar Iphones en Ipads connecteren met de Proximus TV app? Wat werkt er dan niet bij jullie? Grtjs, Charlotte.
2018-08-13
Charlotte,
Wij hebben 4 Apple toestellen.
1. iPhone 7FG. werkt met oude app Proximus TV versie 535 (3.1.9) deze werkt.
2. Lieve iPhone 7 plus werkt met oude app Proximus TV versie 548 (3.2.4) deze werkt

3. IPAD francois (***) werk met oude app Proximus TV versie 548 (3.2.4) deze werkt
In de app met de oude software kan je deze toestellen nog zien in : mijn mobiele toestellen, daar staan deze drie toestellen in gesommeerd.

4. Dan hebben we nog ėėn iPad ( IPAD Lieve) waarvan de Proximus app automatisch werd geüpdatet naar versie 629 (4.4.0) en waarbij toen het icoontje veranderde in een voetbal duiveltje.
Sind deze update is geen verbinding meer mogelijk.
We hebben deze al meerdere malen verwijderd & geherinstalleerd zowel via G4 als via WiFi. Steeds zoder enig resultaat.
In deze versie krijg je ook niet meer het venster: mijn mobiele toestellen te zien. Het icoontje heeft ook weer het uitzicht zoals bij de oude Proximus tv versie.

De iPad waar geen connectie mee kan gemaakt worden heeft de volgende kenmerken:
iPad Lieve(5th generation) lieve 2017 model:1823
* Year: 2017
* Capacity: 128 GB
* Model number (on the back cover): 
* A1823 on the iPad (5th generation) Wi-Fi + Cellular
* White or black front bezel
* 9.7-inch Retina display
* Silver, gold, or space gray aluminum housing
* Lightning connector
* The nano-SIM tray is on the right side on iPad (5th generation) Wi-Fi + Cellular
* FaceTime HD and iSight cameras
* Touch ID

Groetjes François
Reputatie 7
Badge +4
François, ik heb dit nog even voor je nagevraagd. Kan je even hetvolgende proberen op je Ipad:
Uitloggen op de Proximus TV app.
Vervolgens mag je naar je instellingen gaan in je Iphone en naar 'Algemeen' gaan en daar bij 'Info' de naam van je ipad even wijzigen. (- 30 karakters).

Vervolgens mag je even opnieuw proberen in te loggen op de Proximus TV app.
2018-08-13
Charlotte,
Inloggen met IPad lieve lukt nu wel (!) via uitloggen en vervolgens naam wijzigen in instellingen >> info op IPad lieve.
Alleen is het nu niet meer mogelijk om proximus TV te casten via Google cast en of Apple TV naar TV toestel het cast icoontje is verdwenen op iPad lieve.
Op de oude Proximus tv versie geïnstalleerd op de iPhone 7FG , Lieve iPhone 7 plus en IPad Francois verschijnt het cast icoontje wel. Dus alleen op de recente software die geïnstalleerd is op de IPad lieve verschijnt geen cast Icoon.
Groetjes François
Ter info: dit is bij android ook zo en pas bij de volgende update zou casten terug mogelijk zijn.
2018-08-13
Martin,
En voor wanneer is de volgende update? Hopelijk duurt het geen 3 maanden zoals bij mijn vorig probleem.
Groetjes François
in het najaar maar een meer specifieke datum kunnen de proximus medewerkers nog niet meegeven en we zullen spijtig genoeg niet anders kunnen dan afwachten tot deze er komt, ik wacht er trouwens ook op en hoe eerder hoe liever …...

Reageer