Beantwoord

Proximus TV App

  • 14 January 2018
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Sinds het begin dat we Proximus hebben (begin december) hebben we nooit van de TV app gebruik kunnen maken. In het begin dachten we dat dit normaal was en dit enige tijd nodig had. Ondertussen zijn we al een tal keren naar een Proximus center geweest.
De eerste keer dachten ze dat er een verbinding niet was gemaakt waarna ze deze hebben gemaakt en ons verzekerd dat deze de dag erna in orde zou zijn. Dit was jammer genoeg niet het geval.
Nadien zijn we nogmaals langs geweest waarbij ze alles eens bekeken hebben, niet direct iets vonden en ons nummer door gegeven hebben aan de technische dienst, deze zouden ons een uur nadien contacteren. Helaas niets van hen gehoord die dag, de dag nadien wel, maar toen waren we aan het werk.
Afgelopen week dan nogmaals terug gegaan naar het Proximus Center waar ze de App dan hebben ontkoppeld en terug aan ons abonnement hebben gelinkt. De dag nadien zou dit opgelost moeten zijn. Helaas, nu reeds een drietal dagen verder, nog steeds niet in orde.
Dit en een aantal andere problemen (het nummer van mijn vriendin niet opgenomen in ons abonnement, een zogezegd gratis Norton pakket dat werd gefactureerd ook al hadden we het nog niet gebruikt,...) doet ons langzaamaan twijfelen of Proximus wel een goede beslissing was...
Is er iemand die ons de gouden tip kan geven ivm de TV app?
icon

Beste antwoord door ThomasP 15 January 2018, 08:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag Arnout, ik heb dit even nagekeken voor de Proximus TV app en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Kan je opnieuw proberen? Mijn excuses voor de hinder.

Reageer