Beantwoord

Proximus panne 9/01

  • 9 January 2018
  • 29 reacties
  • 1826 Bekeken

Nog steeds geen tv en WiFi !!!!
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 January 2018, 12:35

Bekijk origineel

29 reacties

Dag allemaal.
Ik heb gelezen op de site van het laatste nieuws wat de compensatie zal zijn van proximus:
Voetbalkanalen
Movies en series pass
Studio 100 go pass
Het is misschien kwestie van een paar dagen om te kunnen genieten van deze compensatie... ik kijk er al naar uit... hoe rapper hoe liever...
Alex_061
Ik hoef geen compensaties. Een klantvriendelijke korte termijn oplossing (dit is aanbod van wat gemist is) en langdurige aanpak van een veelvoud van ergerpunten (zoals een onvriendelijke afstandsbediening en zwarte flitsen doorheen het beeld of blokjes bij replay of afspelen van opnames) zou al erg veel zijn.
PS 1. Ik maakte de suggestie alle replay programmas over de panne-periode ter beschikking te stellen aan iedereen in de cloud. Er kwam wel geen antwoord op....
PS 2. ik wens niet aanwezig te zijn op Facebook of Twitter. Beperking tot die kanalen vind ik erg beperkend, en ook voor niet-internet klanten onbereikbaar. Kan de info en oplossing dan niet via het info-kanaal op de TV zelf (bvb kanaal 999)?
Beste mensen, maak je niet te blij. Sinds maandag avond hebben wij geen TV. Volgens de nieuwssites en kranten zijn "de problemen bij Proximus opgelost". Niet dus. Ik ben nu 48 bezig om iemand aan de lijn te krijgen die van vlees en bloed is én een antwoord kan geven op een gewone vraag: hoelang gaat dat hier nog duren en hoevaak moet ik de stekkers van modems en decoder nog uittrekken en induwen. De beloofde compensatie is mijn inziens puur commercieel. Ik wil geen voetbal of iets Gert Verhulst achtige troep op m'n TV, en films kunnen we sowieso al huren.
De communicatie tussen Proximus en klanten (sinds 1980) kan toch beter dan na het telefonisch keuzemenu de bezettoon gewoon te laten horen of verder geen oplossing voor te stellen.
Niet erg tevreden op dit moment!!
Reputatie 7
Badge +3
kildrummy kan u mij via onderstaande link u klantgegevens bezorgen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer