Vraag

Proximus logo op V6

  • 14 March 2019
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste mensen,
Ik heb pas een nieuwe V6 decoder en ik zou willen weten of het niet mogelijk is om de decoder op te starten zonder het Proximus logo (of welkomscherm) steeds te moeten zien?
Ik vindt dit eigenlijk wel irritant.
Met dank bij voorbaat.
Choreftis

4 reacties

Dit zou ik eigenlijk ook wel willen voor mijn V5-C decoder dat Proximus dit mogelijk maakt.
Reputatie 2
Badge
Ik zal dat morgen eens moeten nazien. Als hij warm staat zie ik niets, staat die al een paar uur op en zet je hem even uit en na enkele minuten krijg je direct bij mij dat nieuw menu. Zal dus morgen eens zien als hij koud staat, maar ik heb er dan toch geen last van denk eerder dat jullie die decoder uitschakelen en dan moet die zich waarchijnlijk terug heropschakelen ik weet het ook niet. Daarom is het ook beter een decoder 24/24 te laten draaien. dit verbruikt amper stroom als je geen tv ziet en is goed voor eventuele updates.
als je hem kort na in standby zet en weer opzet heb je dit niet voor maar wel als hij geruime tijd in standby staat wel, hoelang hij moet in standby staan vooraleer je dit logo scherm krijgt weet ik echter niet, in ieder geval als ik hem 's avonds in standby zet en 's morgen opzet heb ik dit logo scherm wel.
Reputatie 2
Badge
als je hem kort na in standby zetten weer opzet heb je dit niet voor maar wel als hij geruime tijd in standby staat wel, hoelang hij moet in standby staan vooraleer je dit logo scherm krijgt weet ik echter niet, in ieder geval als ik hem 's avonds in standby zet en 's morgen opzet heb ik dit logo scherm wel.
Ja, dat vermoede ik ook al. Ik denk dat die gewoon moet afgekoeld zijn, of toch bijna. Ja als het er bij jullie op komt zal het er bij mij en iedereen opkomen denk ik want normaal is die softweare het zelde bij iedereen.

Reageer