Beantwoord

Programmatie Spike vanaf 22 september

  • 21 September 2018
  • 8 reacties
  • 1360 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
In de tv-gids is de programmatie van Spike (op het kanaal van Nickelodeon NL na 21 uur) vanaf zaterdag 22 september niet ingeladen en staat er gewoon "Spike" van 21 uur tem 5 uur.

Kan dit doorgegeven worden zodat de programma's van Spike terug zichtbaar worden in de tv-gids?

Alvast bedankt.

Mvg
icon

Beste antwoord door HadewychT 25 September 2018, 17:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Tien heeft u de decoder al eens opnieuw opgestart? Groeten ELs
Reputatie 5
Badge +2
Beste ElsJ, dit heeft niets met een decoder te maken. Bekijk deze link eens: https://www.proximustv.be/nl/film/847845633/spike?trailId=UID50039_201809229301978

Van 21 tot 05 uur is er "Spike" (1 uitzending dus). Let vooral niet op de afbeelding, want de programma's op Spike zijn niet bedoeld voor kinderen. Als je dus een programma van Spike wilt opnemen moet je dus een opname doen van 8 uur. Tot morgen zijn er wel aparte programma's van Spike terug te vinden in de tv-gids.

Kan dit doorgegeven worden?

Alvast bedankt.

Mvg
Beste,
Inderdaad, dit vervelend probleem is er nog steeds.
Kan dit gecorrigeerd worden?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben dit aan ons IT team doorgegeven om dit zo snel mogelijk inorde te brengen. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt Charlotte.D, want dit is echt vervelend.

Mvg
Is dit euvel al opgelost. Want erg vervelend.
Reputatie 7
Badge +4
Als ik het nu test lijkt me alles toch correct te staan. Kunnen jullie nakijken of dat bij jullie ook het geval is ?
Reputatie 5
Badge +2
Als ik het nu test lijkt me alles toch correct te staan. Kunnen jullie nakijken of dat bij jullie ook het geval is ?

Klopt, dit is inderdaad opgelost. Hartelijk dank hiervoor! Nu kunnen we terug de programma's zien in de tv-gids :-)

Mvg

Reageer