Problemen met TV en Internet-hoe klacht indienen

  • 4 March 2018
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Proximus, waar moet ik klacht indienen voor jullie slechte service?

5 reacties

Als ze u bij de Helpdesk 080022800 echt niet kunnen verder helpen met je problemen (probleem oplossen) , zou ik als ik u was beroep doen op een gratis happyhouse technieker om dit bij u te komen onderzoeken en oplossen.
Die kun je zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse

NB: klacht indienen kun je als volgt (hier wel een vb klacht omtrent factuur maar als je de flow volgt kan het ook voor technische problemen ....)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" >
*****
"Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
******
of voor u bv:
"Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
we zullen s proberen
ben benieuwd he
'k zal duimen voor u 😉
Reputatie 7
Badge +4
Jennen, kan je me even via een privé bericht doorgeven wat het probleem precies is? Dan kunnen wij je klacht bekijken. Grtjs, Charlottte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer