Vraag

Problemen digitale TV - beeld hapert

  • 9 January 2019
  • 3 reacties
  • 4519 Bekeken

Goeieavond.

Sinds enkele dagen hebben we problemen met de digitale TV. Het beeld blijft voortdurend haperen, soms enkele seconden waarna het beeld verder gaat, soms blijft het beeld stilstaan. Soms komt er ook de foutmelding dat er zich een fout heeft voorgedaan, maar ook niet altijd.

Dit doet zich vooral 's avonds voor. Overdag lijkt er geen probleem. Op dit moment hebben we alle andere apparaten die op het netwerk zitten uitgeschakeld, en het doet zich nog steeds voor.

Iemand raad? We hebben dit al vaker voorgehad, maar toen bleef het beperkt tot één dag. Maar dit duurt nu al verschillende dagen aan een stuk en het is erg frustrerend.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Tom, op lijnniveau zie ik geen enkel probleem. Kan je eens de andere apparaten loskoppelen van je bbox3 modem zodat enkel de decoder is aangesloten, daarna de modem herstarten en opnieuw testen. Groetjes Thierry
ik weet niet of Tom met draadloze oplossingen werkt tussen zijn decoder en bbox3 want deze leiden ook wel af en toe tot dergelijke fouten, vooral omdat er gesproken wordt van vooral 's avonds en dat was bij mij met PLC's , tussen decoder en bbox, ook de reden dat dit af en toe gebeurde ….
Dag Martin, het is idd draadloos. We gaan kijken of we er een kabel tussen kunnen leiden.

Thierry, we hebben dit geprobeerd en het werkt nu vlot. Hopelijk blijft dit de volgende dagen ook zo, de oplossing van Martin gaan we iig proberen. Bedankt beiden!

Reageer