Op 23.06.2015 ruilde ik 1000 punten voor een gratis film.
Tot op heden nog altijd geen code ontvangen, de punten zijn wel weg real time !
Hier lees ik regelmatig gemelde dat dit 3 tot 6 weken kan duren !
U kan de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910
U kan de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910
http://forum.proximus.be/comment/167294
Bedankt, zal ik doen.
Mijn dochter heeft vorige donderdag, ook 5 films aangevraagd met die punten. En de dag daarop stonden de 5 credits al op haar 'TV op aanvraag'.
Was dat maar altijd en voor iedereen waar !
bij mij was het ook na een paar dagen, maar er zijn er die spijtig genoeg veel langer moeten wachten
Waarom het bij sommigen heel vlug kan en dan weer bij anderen niet is eigenlijk niet goed te begrijpen !!
bij mij was het ook na een paar dagen, maar er zijn er die spijtig genoeg veel langer moeten wachten
Waarom het bij sommigen heel vlug kan en dan weer bij anderen niet is eigenlijk niet goed te begrijpen !!
En daarbij nog direct 5 credits krijgen, terwijl ik hier 5 codes van 9 cijfers moest invullen, na al dat wachten ! Daaraan zie je dat het toch makkelijker kan.
A
Indien het credit na 6 weken nog niet beschikbaar is kan u opnieuw met ons contact opnemen zodat we dit verder kunnen bekijken. Momenteel is de normale levertermijn van 2-6 weken nog niet overschreden. Mvg, Vik
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.