Beantwoord

Opnieuw afleveringen niet opgenomen


Reputatie 1
Badge
Weeral zijn er een aantal afleveringen niet opgenomen bij een serie opname. Er zijn de laatste maanden blijkbaar terug veel problemen met opnames.

Dit keer gaat het over de laatste 3 afleveringen van Flikken. telkens op "Eén":
- maandag 18 maart
- donderdag 21 maart
- vrijdag 23 maart
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2019, 21:41

Bekijk origineel

24 reacties

TUI: Zal iets voor maandag zijn als de Proximus medewerkers terug op het forum langs komen.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen,

We hebben dit doorgegeven aan de bevoegde instanties. Zij zullen kijken om dit zo snel mogelijk inorde te brengen.
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen plaats meer om je opnames op lange termijn op te slaan. Je zal eerst wat plaats moeten maken (opnames wissen) voordat nieuwe opnames langdurig opgeslagen kunnen worden. Kan je eens kijken bij je opnames of flikken (Gent, of Maastricht of Rotterdam ?) bij de korte of lange termijn-opnames staat ?
Reputatie 1
Badge
Er is geen plaats meer om je opnames op lange termijn op te slaan. Je zal eerst wat plaats moeten maken (opnames wissen) voordat nieuwe opnames langdurig opgeslagen kunnen worden. Kan je eens kijken bij je opnames of flikken (Gent, of Maastricht of Rotterdam ?) bij de korte of lange termijn-opnames staat ?
Sorry, ik had niet gezien dat er intussen een reactie was gekomen.

Het gaat hier niet over langdurige opnames. Maar wel over recente opnames die niet gebeurd zijn: 18, 21 en 23 maart (zie ook hierboven).
Ik heb zelf jouw opnames even gereset. Kan je even kijken of ze nu wel verschijnen?
Reputatie 1
Badge
Ik heb zelf jouw opnames even gereset. Kan je even kijken of ze nu wel verschijnen?
Neen, de opnames zijn er niet bij gekomen, maar je hebt wel 5 opnames gewist. Kan je die asap terug zetten? Het zijn net opnames die ik vanavond wilde bekijken.
Er blijkt inderdaad iets goed mis te zijn met jouw opnames. Kan je de datums geven van deze afleveringen?
Reputatie 1
Badge
Neen, dat gaat niet. Ik kan de opnames niet meer zien he.
Reputatie 1
Badge
Het gaat over afleveringen 6 tem 10 van S7.
Reputatie 1
Badge
En ik kan deze serie ook in het geheel niet meer openen in de app (wel nog op de digicorder). dus er is idd iets serieus mis met jullie servers.
Reputatie 1
Badge
Hallo??
Ik heb het even opgezocht, en de genoemde afleveringen lijken ouder dan 60 dagen te zijn, correct me if I'm wrong. Die kan ik ook niet resetten van hieruit en zijn dus hoogstwaarschijnlijk verdwenen omdat ze ouder dan de termijn van een kortetermijnsopname zijn.

Ivm met jouw meest recente opnames, heb ik de oorzaak gevonden na onderzoek. Dit is hernoemd door de TV-zender van "Flikken" naar "Flikken Gent". Ik heb deze serieopname dan ook gepland voor jou.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het even opgezocht, en de genoemde afleveringen lijken ouder dan 60 dagen te zijn, correct me if I'm wrong. Die kan ik ook niet resetten van hieruit en zijn dus hoogstwaarschijnlijk verdwenen omdat ze ouder dan de termijn van een kortetermijnsopname zijn.
Deze stonden idd onder langer bewaren. Maar jij hebt ze weg gegooid, dus ik eis wel dat die nu asap worden terug gezet.

Ivm met jouw meest recente opnames, heb ik de oorzaak gevonden na onderzoek. Dit is hernoemd door de TV-zender van "Flikken" naar "Flikken Gent". Ik heb deze serieopname dan ook gepland voor jou.

Maar die serie is afgelopen he. Ik moet die 3 laatste opnames hebben.
Reputatie 1
Badge
Die 3 laatste opnames heb ik nu inderdaad. Alvast bedankt hiervoor.
"Flikken" op de door jou genoemde datums is hernoemd naar "Flikken Gent". Er zijn geen andere uitzendingen beschikbaar dan.

Ik vraag even na bij de bevoegde diensten waarom jouw opnames mee verdwenen zijn en of ze al dan niet kunnen teruggeplaatst worden.
Reputatie 1
Badge
"Flikken" op de door jou genoemde datums is hernoemd naar "Flikken Gent". Er zijn geen andere uitzendingen beschikbaar dan.
Deze 3 opnames staan er idd nu. Waarvoor dank.

Ik vraag even na bij de bevoegde diensten waarom jouw opnames mee verdwenen zijn en of ze al dan niet kunnen teruggeplaatst worden.

En wat moet ik dan nu? Ik had deze avond gepland enkele van die opnames te bekijken om plaats te maken.
Best even geduld hebben. Van zodra er meer informatie is over hoe en waarom dit probleem bij jou opgedoken is, zullen we je hier van die info voorzien.
Reputatie 1
Badge
Beste WenzelR, is er intussen al nieuws?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Christophe,

We kunnen die opnames op de moment nog niet terug plaatsen omdat er geen plaats meer is. Je zal eerst plaats moeten maken voordat nieuwe opnames toegevoegd kunnen worden.
Reputatie 1
Badge
Hallo Christophe,

We kunnen die opnames op de moment nog niet terug plaatsen omdat er geen plaats meer is. Je zal eerst plaats moeten maken voordat nieuwe opnames toegevoegd kunnen worden.

Gisteren stonden er toch ook voordat ze door jullie gewist werden? Zet anders gewoon E6, E7 en E8 van S7 al terug. Dan bekijk ik die vanavond en zal ik ze wissen. Dan is er morgen weer plaats voor die andere 2 opnames.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de vraag doorgespeeld naar de bevoegde dienst.
Reputatie 1
Badge
Ik heb E6, 7 en 8 van S7 gezien en gewist. Kunnen jullie nu de andere 2 opnames terug plaatsen? Het gaat dus over E9 en E10 van S7. Er zou voldoende plaats moeten zijn.

Voor de volledigheid:
- Het gaat over de serie "Flikken" (niet Maastricht of Rotterdam)
- Op de zender "Eén"
- E9 was op 31/1
- de datum van E10 kan ik niet terugvinden, maar het moet 1, 2 of 3/2 geweest zijn
Reputatie 7
Badge +3
We hebben dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

Groeten Geert
Reputatie 1
Badge
Bedankt. Ik heb inmiddels alles terug 🙂 Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik de laatste tijd zoveel problemen ondervind met Proximus TV (en blijkbaar ben ik niet de enige). Maar ik ben wel heel tevreden met de snelheid en service waarmee de medewerkers hier de problemen trachten op te lossen. @WenzlR, HadewychT en GeertC: dank je wel om zo vlot dit probleem tot een goed einde te brengen.

Reageer