Opnemen lukt vaak niet


Hallo,
Het is al enkele keren gebeurd dat het opnemen van een serie (thuis) niet lukt... al is deze geprogrammeerd al serie opname..
Zoals vanavond, we zetten rond 20u de tv op en kijken in de tv gids.. zien dat "thuis" niet aangeduid is om op te nemen dus klikken "opnemen" aan..
reageert niet... serie opname staat wel aan maar als je in geplande opnames kijkt staat het vanaf maandag 16-05-2016 gepland...
de stekker uitgetrokken, maar nog steeds niet...
dit is al meerdere keren gelukt om na het uit trekken van de stekker wel op te nemen maar vandaag niet (dus aflevering gemist)
op andere zenders lukt het opnemen wel...

wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
alvast bedankt

10 reacties

misschien kan de helpdesk je verder helpen want als het zonder spanning zetten van de decoder niet helpt zal je zelf niet veel meer kunnen doen
Hier bv ook opnameproblemen waar het proximus team of helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) eventueel kan tussen komen.
=> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/vind-opgenomen-serie-niet-terug-34448
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tim,

indien je me via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer bezorgt kijk ik het voor je na.

MVG,

Wim
Hallo,
Het is al enkele keren gebeurd dat het opnemen van een serie (thuis) niet lukt... al is deze geprogrammeerd al serie opname..
Zoals vanavond, we zetten rond 20u de tv op en kijken in de tv gids.. zien dat "thuis" niet aangeduid is om op te nemen dus klikken "opnemen" aan..
reageert niet... serie opname staat wel aan maar als je in geplande opnames kijkt staat het vanaf maandag 16-05-2016 gepland...
de stekker uitgetrokken, maar nog steeds niet...
dit is al meerdere keren gelukt om na het uit trekken van de stekker wel op te nemen maar vandaag niet (dus aflevering gemist)
op andere zenders lukt het opnemen wel...

wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
alvast bedankt


Welkom bij de "miserie" groep ... hier idem ditto ... dixit helpdesk : we kennen het probleem en we werken er aan ...

De nieuwe modems werken blijkbaar volgens de kop van de klant ... in mijn ganse professionele leven nog nooit meegemaakt dat een firmware(?) bij het ene toestel werkt en bij het andere niet. nog een geluk dat computers schijnbaar beter ontworpen zijn 😃
Je gaat het op den duur allemaal zelf moeten in elkaar steken dan gaat het pas goed werken ;-)))
Als ik de tal van forums zie over computerproblemen heb ik toch een klein beetje een andere indruk, raar ....
Reputatie 6
Badge +3
Dag Tim,

Ik heb het nakeken en zie idd geen thuis staan op 12/05.

Ik ga het nog eens doorgeven aan onze tv diensten om het verder te onderzoeken. Wist je dat je via tv replay alsnog thuis gratis kan herbekijken?

Mvg,

OdB
Je gaat het op den duur allemaal zelf moeten in elkaar steken dan gaat het pas goed werken ;-)))
Als ik de tal van forums zie over computerproblemen heb ik toch een klein beetje een andere indruk, raar ....


Omdat er op computerforums nog véél méér kloefkappers zitten die denken dat ze iets van computers kennen en dus maar vrolijk uit de nek lullen gebaseerd op gebakken lucht en niet op doorgedreven kennis van computerarchitectuur ..

Nogmaals Wittgenstein "Waar men niet van spreken kan daarover zou men moeten zwijgen" ... het zou de soep zeker een stuk helderder houden !
Reputatie 7
Badge +6
Dan is het geen soep meer maar consommé. :-))))
Is het nu beter met je 2 V5c's, want dat is het belangrijkste?
Dat zal waarschijnlijk wel nog problemen opleveren want wat ik al ondervonden heb is eens de miserie met opnames begint geraak je precies uit die vicieuze cirkel niet meer.
Reputatie 7
Badge +6
Dat belooft niet veel goeds. :-(((
Inderdaad ik hoop dat het echt niet klopt wat ik hier juist in mijn voorgaande post gezegd heb :-))))

Reageer