Beantwoord

Opnames Witse verdwenen..


De serie Witse staat bij ons als serie geprogrammeerd maar nu zijn we plots de afleveringen van 9 mei t.e.m. 14 mei kwijt... We hebben in de instellingen het aantal opnames naar "alle" aangepast maar toch lijkt het alsof er telkens maar 20 opnames blijven staan.
Heeft iemand hier een oplossing voor en kunnen de afleveringen terug geplaatst worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 June 2019, 08:13

Bekijk origineel

13 reacties

Zou je mij, via privébericht, het betrokken lijnnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik even wat er aan de hand is.
Van de week met het zware onweer dat hierboven 's avonds 's nachts passeerde heb ik de stroomkabels overal uitgetrokken. Dat betekende dat 's anderendaag de BBox en decoder moesten heropstarten. Daarna werkte de tv niet vlekkeloos (overschakelen van zenders) en waren opnames verdwenen. Ik heb daarna de decoder gereset en toen was alles in orde. Misschien ook eerst eens proberen?
Louter als bijkomende info: Dit lukt natuurlijk in vele gevallen niet meer de laatste tijd, zoals je reeds in de talrijke artikels hier, omtrent verdwenen opnames, kunt lezen en die de laatste tijd opvallend talrijk opduiken, daar stel ik ook dikwijls voor om heropstart en desnoods een rest te doen maar blijkbaar lukt dit bijna nooit en moeten die opnames teruggezet worden door iemand van Proximus zelf !
maar ik zou inderdaad zeker aanraden van het toch te proberen want je kunt er niet veel bij verliezen, en vroeger lukte/hielp dit bijna altijd!.
Vraag mij af of dit nu meer voorvalt bij een bepaald type van decoder of als dit bij ale types nu meer voorvalt.
Heb ik ondertussen geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen...
Was inderdaad te verwachten om de reden die ik hier boven reeds uitgelegd heb (al lukt dit bij mijn V5-c decoder tot nu toe nog altijd) , maar geen nood morgen zullen ze wel hun best doen om je verdwenen opnames terug te zetten, het zijn alleen zelf per ongeluk gewiste opnames die ze blijkbaar niet meer mogen terugzetten!
Ik heb jouw opnames van Witse gereset, JessieDN. Kan je even nakijken of je ze al kan zien? Mogelijks zal je wel even jouw decoder eerst moeten herstarten.
De afleveringen stonden er terug, maar er zijn er terug super veel uit zichzelf verdwenen...
Kan je even een paar voorbeeldjes geven met tijdstip, kanaal (HD/niet-HD) en serie van diegene die verdwenen zijn?
Het zijn terug de afleveringen van Witse die weg zijn, diegene die je terug had gezet. Nadat je ze gereset had hadden we er 46, maar plots verdwenen ze terug en stonden er maar 19 meer.
Kan je jouw decoder even een harde reset geven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Laat iets weten van zodra je dit gedaan hebt, dan reset ik de serieopname alsnog. Het lijkt bijna alsof jouw decoder ze zelf verwijdert.
Ik heb zonet de decoder gereset. Hopelijk lukt het nu...
Kan je nog eens, hopelijk laatste keer, nagaan of alles nu wel blijft staan? Ik heb de opnames gereset.
Nu is het gelukt, alles blijft staan. Heel erg bedankt voor je hulp! ?

Reageer