Vraag

Opnames verdwijnen

  • 21 February 2019
  • 9 reacties
  • 655 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
meerder malen als ik een opgenomen programma wil starten verdwijnt dit, vandaag zelfs eentje dat zonder reden verdwenen is, ik heb al een restart en een reboot gedaan maar ze komen niet terug in de lijst, zijn ook niet meer op de app of proximus tv site te zien

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Agna, kan je ons via een privé bericht je lijnnummer/klantennummer doorgeven en ook enkele voorbeelden?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
deze morgen wou ik het programma my kitchen rules kijken dat gisteren om 17u opgenomen was, en dit verdween zodra ik op kijken drukte, straks wou ik blind date kijken en dat stond niet meer in de lijst, begin deze week is er nog een programma op de eerste manier verdwenen maar dat heb ik kunnen herbekijken de dag erna via replay
Reputatie 7
Badge +4
Agna, de serie opnames staan er alvast correct op geregistreerd, maar kan het zijn dat iemand bij jullie (eventueel op andere decoder) de opgenomen aflevering verwijderd? Want als ik hier nazicht doe, dan zie ik dat er maar een 11 tal afleveringen opstaan, de rest wordt precies systematisch gewist.
neen ik ben de enige die weet te werken met de decoder hier dus iemand anders kan niets wissen of zelfs bekijken
Reputatie 7
Badge +4
kan je even de decoder herstarten en nagaan of de opname terug zichtbaar is ?
momenteel kan ik dit niet omdat er een opname bezig is, van zodra deze gedaan is zal ik hem herstarten, of kan ik de 2de decoder herstarten zonder de opname te verstoren?
ik heb de modem + de decoder volledig uitgezet en opnieuw opgestart maar de verdwenen programma's staan er niet terug op
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik laat verder nakijken waarom sommige programma's plots verdwijnen
Reputatie 7
Badge +4
agna, we hebben van op astand een paar aanpassingen gedaan op de decoder, normaal zouden de opnames niet meer vanzelf mogen verdwijnen.

Reageer