Vraag

Opnames na 2 dagen niet meer te bekijken op PC

  • 10 March 2019
  • 9 reacties
  • 164 Bekeken

Als ik een programma opneem komt het in de lijst van opgenome programma's. Echter als ik het programma 2 dagen later wil bekijken en op de link van de opname click is de knop "bekijken' niet aanwezig. Hoe kan dat?
Ik vind het nogal absurd dat ik maar 1 dag heb om een opname te bekijken.

9 reacties

Ter info: Indien je het nog niet moest geprobeerd hebben dan zou je dit eens kunnen proberen vooraleer de mensen van het proximus team je morgen kunnen verder helpen als ze op het forum terug langs komen:
-eerste decoder stroomloos zetten
-dan bbox 5 seconder zonder stroom zetten en na terug opzetten wachten tot
   zijn DSL controlelampje continu blijft branden
-Dan pas de decoder terug onder stroom zetten

Moest het hiermee niet opgelost zijn toch nog even de decoder resetten
* decoder resetten klik hier

Indien dan nog niet opgelost, wachten tot morgen op de hulp van het proximus team
Martin, bedankt voor de reactie. Ik heb alles zonder stroom gezet en gereset maar het probleem blijft.
Ik denk troouwens niet dat de decoder invloed heeft op het bekijken van opnames op PC, want die worden niet in de decoder opgeslagen. Of vergis ik mij?
ze worden inderdaad opgeslagen op de server, maar als je ze bv geprogrammeerd heb via de decoder moet alles op de server en decoder gesynchroniseerd worden en blijven en als dit tussen je decoder en server niet goed verloopt, zou het eventueel kunnen dat door een heropstart het probleem opgelost is, enfin ik heb zo al probleempjes kunnen oplossen maar zeker niet alle problemen, verre van, en daarom dat ik dit toch ook ieder keer probeer van te herstarten dan ben ik al zeker dat het probleem zeker niet van deze kant kan komen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb hetzelfde vastgesteld in een andere topic. Via PC kon ik gisteren maar tot 7/03 teruggaan om tet kunnen bekijken op PC via de website, want de Windows app. wordt blijkbaar niet meer opgevolgd (werkt niet meer, je wordt omgeleid naar de website). Vermits ik alles via de Android app. programmeer, zal de decoder daar wel niks mee te maken hebben denk ik.
't hangt ervan af of er door één of andere reden (fout) de decoder de gegevens die je via android op de server vastgelegd hebt niet overruled, mss een gemakkelijk voorbeeld zo kun een opname programmeren en staat die op de server geregistreerd en aangezien de decoder daar ook zal op synchroniseren dan staat die ook op je decoder onder opnames, nu heb je mss hier al opgemerkt op het forum dat om één of ander fout de decoder die als gewist doorgeeft aan de server en met gevolg dat de android app die opname ook niet meer kan afspelen. Dit is nu niet het zelfde scenario als waarover het topic probleem gaat, maar ik wil alleen maar aangeven dat het mss toch niet slecht is om de decoder eens te heropstarten, enfin daarom ken ik het system niet in details goed genoeg om zeker te kunnen besluiten dat het niks zou met de decoder te maken te hebben ...
Reputatie 7
Badge +1
OK, bedankt Martin. Ook een vaststelling "off topic": als je een op de decoder bekeken opname daar wist, blijft die daar terugkomen in de lijst van opnames. Als je dan in de teruggekomen programma's voor "kijken"' opteert, verdwijnt ze wel uit de lijst, want ergens is die dan toch al gewist op de server.
Ik zal nu ook eens de b-box3 heropstarten en daarna de decoder en dan zien hoe het loopt op de website.
Noppens dus: ik kan nog altijd maar 2 dagen teruggaan om opnames te bekijken. 😞
Reputatie 7
Badge +4
Is het enkel op je PC dat je dit problem voorhebt ? Via de decoder zelf kan je ze wel langer bekijken ?
Reputatie 7
Badge +1
Uiteraard Hadewych, ook trouwens met de Android en IOS-app. 😉
Via de decoder kan ik ze wel langer bekijken. Alleen niet via PC

Reageer