Vraag

Opnames komen niet overeen

  • 18 March 2018
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem met proximustv.be.
Ik heb opnames ingesteld Eurosport (11 nl) via mijn decoder. ALs ik naar proximustv.be surf met mijn pc en naar mijn opnames ga kom ik tot te verbazing dat de opnames van het desbetreffende programma er wel opstaan maar van een andere zender : Eurosport (70 fr).
als ik dan op mijn decoder ga kijken, zijn de opnames wel van Eurosport 11 nl. waarom krijg ik de opnames van de FR zender op mijn pc te zien en op de decoder wel de juiste in NL?
Ook starten de opnames niet in het begin van het programma maar halfweg. via de pc. de decoder doet perfect wat die moet doen.
Ik weet dat er zenders zijn dat je niet kan bekijken via de pc, maar als de Waalse versie te bekijken is, zou de NL versie ook moeten.

groeten,
Miel

4 reacties

mss toch eens de decoder even stroomloos zetten om alles te laten synchroniseren en zien of het dan in orde komt op de pc.
Je kunt ook op zondag eventueel naar de helpdesk bellen 080022800
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je vaste lijn of klantnummer via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? Dan laat ik nakijken wat het probleem is.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Kim
Misschien eerst je modem eens afzetten en ook je decoder van je tv. Daarna modem opstarten. Als hij is opgestart doe je een full factory reset van de decoder, dat zal je wel eens moeten uitpluizen hoe het moet want ik weet niet met welke decoder je werkt. Weet wel hoe het met de mijne werkt en bij mij is het back home en menu indrukken en dan decoder opzetten en als je factr krijgt op je decoder loslaten, niet direct loslaten of je doet een gewone reset. Zo los ik het meestal wel op als er programma's beginnen te flippen bij het opnemen of afspelen. Succes.
TUI: procedure om de verschillende decoder types te resetten vind je > klik hier

Reageer