Beantwoord

Opnames

  • 6 May 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

Even een vraagje. Mijn vriendin klaagt regelmatig over opnames die niet worden uitgevoerd. Ikzelf heb hier weinig last van maar merk dat dit hier wel regelmatig terug komt. Enkel in het begin nam the walking dead niet op, maar na hier dit 1x te melden is dit opgelost.

Nu kan ik maar moeilijk voor ieder programma een nieuw topic aanmaken.

Heeft dit te maken met de software? Of misschien met mijn internetverbinding? Ik kan maar max 1 tv in HD aansluiten en zit op 12mbps. (Zou beter mogen, maar ik heb hier vrede mee. Ik werk voor een van jullie partners en wist waar ik aan begon. Die snelheid is laag maar stabiel en dat vind ik zeker zo belangrijk).

Graag wat feedback hier rond. Kan ik iets doen om dit op te lossen? Moet ik het elke keer melden en lost het probleem zich zo op?


Het gaat over allerlei programma's. Ik kan niet echt zeggen welke exact want dat varieert nogal eens.

Mijn klantnummer is 613635303
icon

Beste antwoord door Wim VL 6 May 2017, 10:31

Bekijk origineel

3 reacties

Een voorbeeldje of 3: Jani gaat, familie, over eten.

De ene keer worden deze programma's prima opgenomen, de andere keer niet. Soms neemt een ander programma niet op en deze dan weer wel. Het valt amper te voorspellen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Maarten,

ik heb enkele zaken aangepast. Kan je eens de decoder herstarten en controleren of je al de recente afleveringen hebt van de series die je opnoemde?
Laat het me weten mocht je toch nog problemen hebben.

MVG,

Wim
Bedankt. Ik ben niet thuis maar ik zal het straks eens controleren

Reageer