Beantwoord

Opname willen kijken, maar plots verwijderd

  • 23 April 2019
  • 5 reacties
  • 387 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds vandaag het probleem dat, telkens ik een opname wil bekijken en dus effectief klik op 'kijken', deze plots wordt verwijderd. Zo heb ik al 2 films en enkele afleveringen kwijtgespeeld die ik nog wou zien. Verder krijg ik afleveringen die ik al heb gezien niet meer verwijderd, ondanks meerdere keren te hebben geklikt op 'aflevering wissen'. Zowel tv als Proximuskastje (ben niet zo mee met de correcte termen, sorry...) al opnieuw opgestart, zonder effect. Wat kan ik nog doen? Heb gelezen dat dit probleem nog al is voorgekomen

Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Martin 23 April 2019, 07:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

je kunt altijd eens proberen om de decoder volledig spanningsloos te zetten en dan de bbox gedurende 5 sec ook en dan wachten tot de bbox zijn dsl controle lampje continu blijft branden om dan pas ook de bbox terug onder spanning te zetten om te zien of dit al iets oplost.
Reputatie 7
Badge +4
Een herstart van de decoder zou inderdaad moeten zorgen dat de opname terugkomt. Kan je mij een voorbeeld geven van een opname die verdwenen zou zijn?
Grtjs, Charlotte
Dag Charlotte,

Het was oa. een programma van één dat ik eens wou proberen, kan mij de naam dus niet herinneren aangezien ik het niet kende. Maar het gaat ook om een de film Step Up Revolution (do 18/4), The Notebook (een 2tal weken geleden), en een aflevering van Criminal Minds als ik mij niet vergis (neem meerdere series op...).

Ik heb het al eens geprobeerd om alles af en aan te zetten, had geen effect. Zal het nu nog eens doen, misschien dat de opnames terug staan. Wel kan ik nu wel gewoon kijken en wissen.

Groeten
Ruth
Oh super, het heeft gewerkt! Danku! Zou ik het altijd zo kunnen oplossen?
Altijd is veel gezegd, maar zeker het proberen waard, doe ik ook altijd als ik zoiets voorheb.