Opname op V5 22/08/16 Vtm Cordon ∆ is Discovery World

  • 28 August 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Info Bug : op 22/08 op Vtm HD Cordon opname gestart, en opname wordt in overzicht getoond als Cordon, nog 55 dagen beschikbaar.
Helaas heeft de V5 blijkbaar Discovery opgenomen waardoor de aflevering Cordon toch niet getoond wordt.
Op display van decoder staat Cordon maar het beeld is Discovery.

Nu hebben we nog een V3 en deze decoder toont wėl de juiste netwerkopname van Cordon.

Raar maar waar.

Ps. Ik zou hier nog een foto willen toevoegen maar op smartphone zie ik de optie niet.

3 reacties

Gelijkaardig problemen werden hier vroeger ook al gemeld op één decoder verkeerd en op ander juiste opname
Of heropstarten (reset) van de apparatuur zoals al bekend ondertussen er iets zal aan verhelpen is een andere vraag en als je het wilt weten zal je het eventueel moeten uitproberen.
Reputatie 6
Badge +3
Ik had al een factory reset gedaan toen ik het berichtje hier gezet had.
Maar dat had geen effect op het getoonde programma, daarom heb ik de V3 nog eens opgestart om te zien of het een netwerkopname betrof of een harddiskopname.
Ik vermoed dat de V5 op de harddisk het verkeerde programma heeft opgenomen en dat de V3 de juiste opname van het netwerk toont.
Speciale bug...
nu met foto

Inderdaad dit is bij andere klanten ook nog gebeurd, maar ik weet niet of er daarvoor een oplossing is en hoe dit juist komt, want in principe zou in theorie zowel een hardiskopname gebeuren (indien mogelijk) en ook in parallel een netwerkopname, maar waarom de opname bij de ene decoder verkeerd is (HDD opname) en op de andere (nPVR opname) dan niet mss juist omdat de ene opname op HDD gebeurt (mss de tvgids, weet ik veel) en de andere die je beziet de npvr opname is die op het juiste moment werd gestart, enfin dat er nog altijd bugs zitten bij opnames weet we al langer dan dat al heb ik de indruk dat er met de laatste software al verbetering is en minder problemen voorkomen, het blijft nog altijd wachten op de volledig bugloze oplossing ivm met opnames !!!

Reageer