Vraag

Opgenomen programma's stoppen halfweg bij bekijken

  • 14 April 2019
  • 6 reacties
  • 439 Bekeken

Reputatie 2
wanneer ik opgenomen programma's of films bekijk dan stoppen die regelmatig en springt de tv terug van opnames naar live tv programma. die ervaring heb ik sinds ik een 2de digibox(v6) geïnstalleerd heb.

6 reacties

waarschijnlijk heb je al decoder en bbox even zonder stroom gezet
Reputatie 2
@ martin, alle 2 decoders gereset, v5 en v6. power off gedaan, volledig terug opgestart. wat ook opvalt, bij verwijderen van een opname op de v6 blijft de opname staan op de v5. wanneer beide decoders opstaan wordt de opname op beide verwijderd. wat ik normaal vindt. opslag is extern. instellingen voor opnames op beide staan gelijk. is er een instelling die aantoont welke de hoofddecoder is ? heb daar ergens iets over gelezen maar vindt het niet terug.
Reputatie 2
dit terug gevonden van jaren geleden: probleem was er toen ook!

8 jaar geleden
Archieven 2010-2017
25 reacties
2244 keer bekeken




Sofie_01
Apprentice
1 reactie
Bij het bekijken van opgenomen programmas krijgen we telkens na 15 of 20 minuten afspeeltijd de waarschuwing 'Opgelet' op het scherm te zien, zonder verdere tekst of uitleg. Vlak daarna wordt de opname vanzelf stopgezet. Als we diezelfde opname terug opzetten dan begint deze terug vanaf het begin af te spelen.
Kent iemand dit probleem?
Ik heb dit vroeger ook nog voorgehad met de V5 maar dan was het opgelost bij mij door de decoder(s) eerst uit te schakelen en dan de bbox ook 5 sec stroomloos te zetten en dan pas de decoder
(één voor één onder stroom zetten, nadat de ene volledig opgestart is, indien meerdere decoders)
terug onder stroom te zetten als de VDSL controle led continue blijft branden op de bbox;
maar dat dit probleem zo ook voor iedereen op die manier zal opgelost zijn dat is natuurlijk weer een andere vraag!
Reputatie 2
@ martin
jouw procedure gedaan. voorlopig werkt het.
Reputatie 7
Badge +4
Martin, wat je zegt klopt inderdaad.
Als de decoder wordt herstart, dan zou dit probleem inderdaad van de baan moeten zijn.
Grtjs,

Charlotte

Reageer