nPVR V5 en V5 mini decoder

  • 9 November 2014
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

Ik heb 2 decoders: een V5 en een V5 mini.


Sinds de laatste software update (proximuslook) op de decoders heb ik volgend probleem met nPVR opnames:


- nPVR opnames geprogrammeerd met de V5mini zie ik in 'mijn opnames' op V5 mini en V5 decoder


- nPVR opnames geprogrammeerd met de V5 decoder zie ik enkel bij 'mijn opnames 'op de V5 decoder en niet op de V5 mini. Vóór de update zag ik deze op beide decoders.


Bug? of 'by design' in nieuwe software? ..?


Iemand een idee?

6 reacties

Ik kan je er spijtig genoeg niet mee helpen,de enige oplossing die ik kan geven omdat er dan toch zoveel klachten blijken te zijn over die npvr opnames.Is de decoder zo af te stellen dat die enkel nog maar opneemt via de harde schijf.Dit heb ik ook gedaan.Zo moet je ook niet meer die lopende dagen in het oog houden.Daarom heb ik het gedaan.
opnames die je doet met de v5 mini zal je inderdaad op de andere decoder ook zien omdat nPVR opnames altijd op alle decoders te zien zijn

( en kunnen op iedere decoder gewist worden) , en de mini kan enkel en alleen maar nPVR opnames (Proximus cloud opnames 30 dagen) doen

(PVR gaat niet er is geen harde schijf aanwezig bij de Mini)


De V5 kan PVR opnames doen op zijn harde schijf en PVR opnames zijn alleen maar te zien of te bekijken op de decoder waar ze opgenomen werden


nu het probleem dat jij aanhaalt is natuurlijk niet normaal, ik zou proberen met eerst de decoder hun netstekker eens uit te trekken en dan de modem zijn netstekker uittrekken gedurende 15 seconden , terug laten opstarten en als je DSL lampje brand en terug internet hebt dan pas de ene decoder terug volledig laten opstarten en dan pas de andere decoder terug laten opstarten .


Desnoods in geval dit niet helpt de decoders eens een factory reset geven


Ams dit ook geen oplossing geeft ofwel morgen eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 of privé bericht sturen


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


PS: voor factory reset van decoders surf naar ►FRDec
Reputatie 6
Badge +2
Ja Ken, met de V5 zal dat misschien lukken maar met de V5 mini zal dat moeilijk gaan aangezien deze decoder geen harde schijf bevat en dus zodoende enkel in nPVR kan opnemen.
Elsa,


Voor PVR opnames klopt dit idd, maar dit is ook het geval voor nPVR opnames! Heb het in mijn origineel bericht even duidelijker gemaakt.
Oei ge zijt ne rappe, ik was nog niet klaar met mijn uitleg hierboven !
En nu is mijn bovenstaande tekst eindelijk af ;-)


PS: voor factory reset van decoders surf naar ►http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec" rel="nofollow

Reageer