Vraag

Nieuwe afstandsbediening

  • 13 June 2019
  • 8 reacties
  • 256 Bekeken

Beste,

Reeds verschillende keer contact opgenomen met klantendienst in verband met de afstandsbediening die niet meer naar behoren werkt. Ik werd doorverwezen naar een Proximus center. Ook daar konden ze mij niet helpen en werd ik opnieuw doorverwezen naar de klantendienst. Ik hoop dan ook dat hier een einde aan komt en snel een oplossing wordt gezocht.

8 reacties

Als je remote niet meer werkt nadat je bv getest hebt door nieuwe batterijtjes en na een reset van de remote, dan zullen de Proximus medewerkers je straks, als ze hier langskomen, er wel kunnen voor zorgen om je een nieuwe in ruil toe te sturen, dus om je oude defecte om te ruilen...
Heb reeds van alles geprobeerd zonder succes.
best gewoon wachten tot er hier een Proximus medewerker op je post, die je dan hiermee kan verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Welke problemen ondervind je juist met je afstandsbediening ?
Kan je ook je gegevens aanvullen in je profiel (telefoonnummer,...). Dit is niet zichtbaar voor de andere gebruikers van het Forum. Dan hebben we ineens de nodige gegevens om evt een nieuwe afstandsbediening op te sturen.
Sommige toetsen zijn versleten en kunnen niet meer ingedrukt worden. Tevens ontbreken er enkele toetsen door een knabbelbeurt van de hond.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je op volgende link kiezen waar we je nieuwe afstandsbediening mogen leveren ?
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
De nieuwe afstandsbediening mag geleverd worden bij ELEK SERVICE (18467891) te Herzele. Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Olivier, je profiel is gelinkt aan je gsm nummer, maar daar vind ik geen Proximus TV op terug. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer doorsturen waar je internet/tv op staat? Dan kan ik je een afstandsbediening opsturen naar het gekozen UPS punt.

Reageer