Beantwoord

Netflix via Proximusfactuur: telkens dezelfde foutmelding

  • 14 December 2018
  • 4 reacties
  • 475 Bekeken

Beste,

Op 05/12/2018 is er bij ons een installateur langsgeweest om onze tv en internet te installeren. We hadden gevraagd om ook Netflix in te stellen omdat we dit mee hadden aangeduid bij de aanvraag van ons Minimus pakket. De installateur zei dat dit via de laptop moet en niet via de tv. Ondertussen achter gekomen dat die de verkeerde info was.

Ondertussen al meermaals contact gehad met de klantendienst over hetzelfde probleem en niemand die een oplossing heeft. Ze gaan mij telkens terugbellen, maar zoals verwacht, komt dit er nooit van.
Ik heb via kanaal 57 een account aangemaakt voor Netflix. Telkens als ik de betaalwijze 'via proximus factuur' aanduid krijg ik de melding 'betaalwijze momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'.
Ondertussen cookies al verwijderd, decoder gereset en nog steeds diezelfde melding.

Klantnummer 6***. [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit in onze systemen]
Vaste lijn nummer: 03*** [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit in onze systemen]

Graag had ik snel een oplossing. We hadden speciaal voor Proximus gekozen om Netflix te kunnen bekijken. We zijn ondertussen al ruim 2 weken verder zonder enige oplossing. Tot nu toe nog niets anders dan problemen ondervonden ..

icon

Beste antwoord door Lana.odb 28 December 2018, 12:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Lana,

Hierbij geef ik je nog even de informatie om Netflix te activeren.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried
Dag Lana,

Hierbij geef ik je nog even de informatie om Netflix te activeren.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried


Zie mijn eerdere reactie .. Reeds 50 keer geprobeerd, maar gaat telkens fout bij stap 4.



Graag een nuttig antwoord en geen standaard antwoord
Reputatie 6
Badge +3
Dag Lana,
Op het klantennummer dat je doorgeeft staan nog geen producten actief.
De aanvraag staat nog in verwerking ook al zou de technicus reeds op 05/12/2018 de installatie voltooid hebben.
Ik heb hier een ticket IM9631309 voor aangemaakt zodat de 'backoffice' dit verder kan oplossen.
Je kan voor de privacy van je gegevens best via
deze link dit gesprek verder zetten indien je nog vragen hebt.
Mvg, Wilfried
Dag Lana,
Op het klantennummer dat je doorgeeft staan nog geen producten actief.
De aanvraag staat nog in verwerking ook al zou de technicus reeds op 05/12/2018 de installatie voltooid hebben.
Ik heb hier een ticket IM9631309 voor aangemaakt zodat de 'backoffice' dit verder kan oplossen.
Je kan voor de privacy van je gegevens best via
deze link dit gesprek verder zetten indien je nog vragen hebt.
Mvg, Wilfried


Beste,

probleem is ondertussen opgelost. Ticket mag verwijderd worden.

Reageer