Beste,
Op 05/12/2018 is er bij ons een installateur langsgeweest om onze tv en internet te installeren. We hadden gevraagd om ook Netflix in te stellen omdat we dit mee hadden aangeduid bij de aanvraag van ons Minimus pakket. De installateur zei dat dit via de laptop moet en niet via de tv. Ondertussen achter gekomen dat die de verkeerde info was.
Ondertussen al meermaals contact gehad met de klantendienst over hetzelfde probleem en niemand die een oplossing heeft. Ze gaan mij telkens terugbellen, maar zoals verwacht, komt dit er nooit van.
Ik heb via kanaal 57 een account aangemaakt voor Netflix. Telkens als ik de betaalwijze 'via proximus factuur' aanduid krijg ik de melding 'betaalwijze momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'.
Ondertussen cookies al verwijderd, decoder gereset en nog steeds diezelfde melding.
Klantnummer 6***. [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit in onze systemen]
Vaste lijn nummer: 03*** [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit in onze systemen]
Graag had ik snel een oplossing. We hadden speciaal voor Proximus gekozen om Netflix te kunnen bekijken. We zijn ondertussen al ruim 2 weken verder zonder enige oplossing. Tot nu toe nog niets anders dan problemen ondervonden ..
Beste antwoord door Lana.odb
Bekijk origineel