Netflix geïnstalleerd

  • 3 January 2015
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb Netflix vandaag geinstalleerd op Proximus TV. Je moet wel een V5 decoder hebben en liefst een Bbox 3 modem. We hadden problemen tijdens de installatie. Alles viel plat en niet meer op te starten. Telefoontje naar de storingen, storingsnummertje gekregen en gratis modem omgeruild en decoder in huur ook. De oude V3 decoder in aankoop, in de slaapkamer had ook de geest gegeven. Die hebben we vervangen door een oude V3 decoder in aankoop, die we hier nog liggen hadden. Het heeft ons wel wat tijd gekost, maar de installatie verliep nadien, toen alles terug was aangesloten, vlot, heel vlot. Alleen wilde hij geen Paypal als betalingsmogelijkheid. Dus creditcard geselecteerd.

We hebben gekozen voor 2 stuks kijken met hd. Dat zou ons na een maand gratis, 8,99€ kosten.

Je kan voor elk gezinslid een eigen kijklijst aanmaken en er is een kinderbeveiliging op.

Zo eens snel het aanbod bekeken, lijkt me toch wel heel interessant. Ik denk dat we na de gratis maand, toch verder gaan kijken. Voor 9€ kunnen we op 1 TV en een pc kijken.

Ik ben dus fan.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
De series zijn wel beter dan de films.

Reageer