Ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met het familus pakket en mochten we een packet kiezen voor 4 maanden. Wij hebben dus gekozen voor netflix.
Momenteel heb ik een account aangemaakt en bij het kiezen 'proximus factuur' als betaalmogelijkheid, krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."
Weekje geleden met proximus gebeld en gingen dit recht zetten bij de technische dienst. 3 Dagen later, nog steeds geen toegang tot.
Even met netflix contact opgenomen en zo konden we uit maken dat ik geen verbinding kon maken met de servers. FOUTCODE NW-4-8. DIT zou bij proximus geregeld kunnen worden. Van de 4maand 'promopack' kunnen we al 2 weken geen gebruik maken. ..
ZELF AL UITGEVOERD: Coockies verwijdert, MODEM EN DECODER GERESET!
Wanneer word dit eindelijk rechtgezet?
ps: dit word dan toch verlengt met 2 weken veronderstel ik?
Beste antwoord door tina.b
Bekijk origineel