Beantwoord

Netflix activeren

  • 26 October 2017
  • 26 reacties
  • 1778 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Wanneer ik Netflix wil activeren moet ik dit doen via kanaal 57, doch deze ontbreekt bij mij.
Dus activatie niet mogelijk.
Die gegevens komen van de site van Proximus.
Iets veranderd????

icon

Beste antwoord door ThierryW 4 November 2019, 10:20

Bekijk origineel

26 reacties

herstart eerst een je decoder door hem 5 sec zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door netstekker effen uit te trekken en kijk eens of het dan lukt via kanaal 57

Reputatie 2
Badge
gevraagde uitgevoerd, doch zonder resultaat...
best wachten dan tot er morgen iemand van proximus zelf reageert

PS: je zal wel de beschrijving op de site van proximus al doorgenomen hebben maar geef de link toch nog eens mee
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Reputatie 7
Badge +4

Dag Marco, ik zie dat je de zender volgorde op je decoder hebt aangepast.


Je kan best de zender volgorde eens resetten of gaan kijken in de zender volgorde en kijken of je een van de twee kan verplaatsen naar en ander nummer.

Reputatie 2
Badge

Netflix staat nu op 57, doch kan nog steeds niet activeren.
Wanneer ik klik op Netflix krijg ik onderstaande melding :
Kan géén verbinding maken met Netflix.
Probeer het opnieuw of ga naar : www.netflix.com/help
Tv is verbonden via kabel naar de modem. (bbox 3)

Reputatie 7
Badge +4
Je kan best de modem eens herstarten en daar na de decoder en het dan nog eens proberen.
Reputatie 2
Badge
Gevraagde werd uitgevoerd, doch zonder resultaat.
Zijn tevens de 2 handelingen die ik eveneens uitvoer bij problemen...
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even een reset van de decoder uitvoeren ? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reputatie 2
Badge
Reset uitgevoerd zoals voorgeschreven, doch géén resultaat...
Reputatie 7
Badge +4
heel raar daar ik een goede verbinding zie tot aan je modem en decoder ook voor het internet je zou niet de melding mogen krijgen dat er geen internet verbinding is. kan je eens een reset van de modem doen ? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html een van de twee toestellen doet moeilijk.
Reputatie 2
Badge
Moet je terug een negatief antwoord geven....lukt evenmin....
decoder inwisselen is blijkbaar géén optie...
vandaag mijn abonnement verandert er zou nu ook netflix inzitten wat moet ik nu doen om het te kunnen bekijken
ik geef je alvast al dit ter info mee:
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Reputatie 2
Badge

RobrechtB...probleem opgelost door de tip van Martin te volgen :

Hoe Netflix via uw decoder bekijken?
Ik ben op kanaal 57 en het werkt niet
Druk op de knop van uw afstandsbediening.
Volg, afhankelijk van uw tv-menu, de juiste instructies:
Het menu start met Mijn bibliotheek, televisie en shop? Selecteer Instellingen> Systeem> Confidentialiteit/Veiligheid>Cookies beheren.
Verdergaan

Toch bedankt voor de hulp, toch het één en ander opgestoken over het resetten...

Ik wil netflix aanvragen bij proximus. En ze sturen me weer van het kastje naar de muur. Ik heb in het verleden al netflix gehad. En wil dit nu terug via proximus. Is het nu zo erg voor die van de klantendienst om mij verder te helpen. Hoe ik het precies moet aanvragen? De miserie begint weer... wachten wachten wachten..
Reputatie 7
Badge +4
Beste Joke, ik stuur je alvast volgende link met info https://www.proximus.be/nl/id_cb_activate_netflix/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/andere-producten-en-opties/proximus-tv/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix Mocht dit niet voldoende zijn, kan je ons hier steeds opnieuw contacteren met bijkomende vragen. Groetjes Freya
Ik heb al gebeld naar proximus en netflix en blijkbaar kan niemand iets doen? Wat moet ik doen?
Hallo, Bedankt voor de info, net hetzelfde probleem gehad. In het (nieuwe - 201903, denk ik) proximus menu is dit via op de afstandsbediening en dan 'mijn bibliotheek'. Hier zal je een tab zien met het netfliw logo, klikken en je bent er ... 🙂
Ik wil Netflix op mijn tv instaleren maar krijg steeds vermelding kan geen verbinding maken met de netflix service probeer de app opnieuw te starten (115
Wat moet ik doen, ben niet zo technisch aangelegd
Dit was enkele dagen geleden het antwoord van iemand van Proximus (GeertC): cfr zie > klik hier)
We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.Je zou de decoder eens een reset moeten geven.Zie filmpje


Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.
Geert


PS: pas maandag komt hier op het forum iemand terug van Proximus zelf.
Reputatie 7
Badge +4
Ik wil Netflix op mijn tv instaleren maar krijg steeds vermelding kan geen verbinding maken met de netflix service probeer de app opnieuw te starten (115
Wat moet ik doen, ben niet zo technisch aangelegd


hi, heb je hiervoor ondertussen de decoder al even kunnen resetten ?
mvg

Hi,

het lukt me niet om Netflix te activeren. Krijg steeds een foutmelding: “We konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115).” Ondertussen heb ik al een reset uitgevoerd en alles af en aan gezet, maar lukt niet via kanaal 57. 

TUI: maandag pas komen de mensen van Proximus zelf hier langs om je verder te helpen

Reputatie 7
Badge +4

@Shany VS Kan je de cookies in de decoder verwijderen en daarna nog eens een reset van de decoder uitvoeren. Voor de cookies te verwijderen ga je naar de menu-instellingen-systeem-Confidentialiteit/Veiligheid-cookies beheren of via menu-mijn account-instellingen-cookies.

@Shany VS Kan je de cookies in de decoder verwijderen en daarna nog eens een reset van de decoder uitvoeren. Voor de cookies te verwijderen ga je naar de menu-instellingen-systeem-Confidentialiteit/Veiligheid-cookies beheren of via menu-mijn account-instellingen-cookies.

Is gelukt! Dank je 😊

Reageer