Netflix


Hello


wanneer komt netflix beschikbaar via de decoders in zone 057 ?

15 reacties

is al beschikbaar op de v5 decoders maar voor de v4 decoders meldt Proximus nog altijd dat ze geen datum kennen
Ik heb ook een netflix probleem,


we zijn thuis recent verandert van telenet naar proximus tv de proximus internet start pack + tv


we gingen ons 1 maand gratis netflix starten, alle registratie ging goed, dachten we nochtans, tot de laatste stap.


we krijgen de melding dat er een fout is opgetreden en dat we later eens moeten opnieuw proberen. hatelijk, reeds meerdere


malen geprobeerd, zonder resultaat. ligt het misschien aan het feit dat we een Wifi bridge hebben omdat we geen ethernet verbinding hebben in de buurt van de tv? kan iemand me hierbij helpen? zeer vervelende situatie.
Hoe doe je de registratie via de decoder of via Internet, maar best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
ter info: http://forum.proximus.be/posts/9ac6d75dc1" target="_blank
Neen,ik heb dit ook gehad.En kon toen kijken;Of je nu die bridge hebt of niet dit speelt geen rol.Zolang je maar een internet verbinding bij proximus hebt;Het beste eens bellen naar de technische dienst denk ik en je probleem eens uitleggen.Je kan anders ook eens eerst naar de klantendienst bellen om te vragen wat je moet.trek eerst je stekker eens duw eerst die knop achteraan 15 sec in en zet dan die decoder terug aag.Dan zal je zien dat hij terug opstart.En is je probleem misschien verholpen.
Elsa zo rap zijne kik ni zene.cool
lach
Elza waar haal je al die informatie. Weet je soms ook wanneer netflix in de zone 051 zou beschikbaar worden, ik zie in het menu netflix staan


doch er wordt een technisch probleem gemeld als ik op OK druk. De medewerkers weten blijkbaar ook nog nergens van.
Het is niet dat ik alle informatie heb of alles weet hoor 😉 en goed mogelijk dat ik iets bijleer en ik hoop het zelf.

Ik heb je dit antwoord gegeven omdat je de eerste bent waarvan ik hoor of lees op internet,dat er geen netflix zou mogelijk zijn in een bepaalde zone, alleen weet ik dat netflix niet mogelijk is indien je geen V5 decoder hebt, maar als dit de reden is dat je netflix niet beschikbaar is, op je decoder dan kan je die gewoon laten ruilen voor een V5 en dit doen ze ook zonder problemen.


Wat antwoorden de medewerkers dan als reden dat je geen netflix beschikbaar hebt , want je hebt ze blijkbaar al de vraag gesteld?
@daniacker, sta jij misschien nog op een laag ADSL profiel als je nog een bbox2 hebt post dan eens dit hier:


Surf eens naar je webinterface van je modem http://192.168.1.1

vul er je paswoord in, dat je vindt naast het SN: op de sticker van je bbox modem.

en lees daar het volgende af:

Downstream Line Rate: ??? kbps

Upstream Line Rate: ??? kbps

Downstream Training Marge: ??,? dB

Of als je geen bbox2 hebt surf eens naar ▬► http://speedtest.net" target="_blank om te zien wat dit als resultaat geeft.
Elza ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt ik zeg niet dat dit niet mogelijk zal zijn (netflix) in onze zone


wel dat dit blijkbaar nu nog niet mogelijk is ik heb die vraag aan de medewerkers gesteld verleden week maar


daar hebben ze ook nog geen weet van een datum, wel raar dat ik netflix op die nieuwe V5 zie staan.
hebben ze de reden gezegd waarom het in deze zone niet mogelijk is?


Daarom denk ik dat eventueel de reden zou kunnen zijn dat je op een te traag ADSL profiel staat (ben natuurlijk niet zeker)


daarom dat mijn vraag was


1) Surf eens naar je webinterface van je modem http://192.168.1.1/" rel="nofollow

vul er je paswoord in, dat je vindt naast het SN: op de sticker van je bbox modem.

en lees daar het volgende af:

Downstream Line Rate: ??? kbps

Upstream Line Rate: ??? kbps

Downstream Training Marge: ??,? dB



of vraag 2 (indien je geen bbox2 hebt)


surf eens naar ▬► http://speedtest.net/" rel="nofollow" target="_blank om te zien wat dit als resultaat geeft.


Uit deze resultaten zou ik eventueel kunnen uitmaken of dit de reden zou kunnen zijn want op de V5 staat inderdaad reeds de software geïnstalleerd voor Netflix


Elza ondertussen is het in orde gekomen, gisteren nogmaals in het menu bij netflix ok gedrukt en waar ik de


vorige maal bericht had dat er een technisch probleem was kreeg ik nu de melding om mijn decoder in standby


te laten dat netflix gedurende de nacht geactiveerd zou worden. deze morgen was alles ok. Nu nog een V5 in de


kamer en daar is het dan ook mogelijk denk ik daar heb ik nu een gekochte V3b staan en op die decoder zal het


wel niet mogelijk worden denk ik.


mijn Downstream line rate is trouwens 69992 kbps


mijn Upsteam L R 10056 kbps


Downstream T M 14.2dB ik denk dat ik wel goed zit daarmee.
Neen de V3 of V3b zal zeker geen Netflix software krijgen daarom dat deze door Proximus vervangen worden door V5 , je zou ook met een V5 mini kunnen werken als je geen opnames op harde schijf doet of wilt doen wel te verstaan, omdat hij geen harde schijf heeft en dan zijn alleen server opnames (30 dagen) mogelijk wordt nPVR genoemd en opnames op harde schijf wordt PVR genoemd.


Je hebt inderdaad een zeer goede lijn 70/10 Mbps.

Reageer