Beantwoord

Netflix 3 maand gratis

  • 28 December 2016
  • 9 reacties
  • 531 Bekeken

Hallo, ik ben recent bij Tutimus en zou een code krijgen om even gratis van Netflix te proeven.
Nog niet gekregen..Dank voor uw support.
icon

Beste antwoord door evebxl 28 December 2016, 12:04

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Normaal krijg je die code automatisch via SMS of email. Indien je die nog niet kreeg, kan je best contact opnemen met de klantenservice 0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +2
En activeren van de code doe je op de volgende link: www.netflix.com/promo
Reputatie 7
Badge +3
Hey 19patrick,

Stuur je mij in een privébericht klantgegevens?

Dan krijg je in privébericht je code!

Groetjes,

HeidiE
Zeg Heidi, als je toch bezig bent met mijn activation code for Netflix - ik heb je een privé bericht gestuurd - kan je ook eens kijken naar de leveringsdatum voor die Samsung tv die bij Tutimus hoort?? Dank u hoor..Patrick. Tzijn hectische dagen hé..
Badge
Patrick,

Wij kregen de Netflix-code per brief een kleine week na installatie; wij waren nieuwe klant.

Grtz
Reputatie 7
Badge +3
Patrick,

hoi, met Tina, collega van heidi

er is een mail verstuurd naar je gmail met de Netflixcode in vermeld.

Je TV-order is nog in bestelling, daar kan ik nog geen leverdatum op plakken. Sorry.

hectische dagen ? amai nog ni... but we keep on going.... :-)

vriendelijke groeten

Tina
Hoi,

Ben overgestapt naar Tuttimus op 23 november en heb nog steeds niets ontvangen ivm mijn 3 maanden gratis Netflix.
Zijn nu toch een goeie maand verder.
Wanneer kan ik dit verwachten ?
Reputatie 7
Badge +3
Hey cvh,

Je code is per post onderweg!

Ik heb net een sms verzonden naar je mobiel nummer, met deze code.

Groetjes,

HeidiE
ik heb op 7 december mijn pack verandert naar tuttimus ik heb in deze pack 2gsm nummers + internet+tv+ kids all in

nu zou er normaal 3maanden netflix en wannagogo moeten inbegrepen zijn maar dit is niet zo

Reageer