Beantwoord

Nederlandstalige ondertitelingen op Travel XP?

  • 4 February 2019
  • 11 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Momenteel zijn er geen ondertitelingen mogelijk (noch via teletekst, noch via de OK-knop) op de zender Travel XP (kanaal 103). Is het mogelijk om Nederlandstalige ondertitelingen te activeren op de zender?

Mvg
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 February 2019, 14:53

Bekijk origineel

11 reacties

Dag Tien. Ik vraag het even verder na. Groeten, Wenzel
Er zijn inderdaad nog geen ondertitelingen beschikbaar voor TravelXP op dit moment.
Er wordt verwacht dat deze tegen 1 maart er zullen zijn voor het grootste deel van de programmas.
Reputatie 5
Badge +2
Dat is goed nieuws. Bedankt voor de feedback WenzelR!

Mvg
Reputatie 5
Badge +2
Er zijn inderdaad nog geen ondertitelingen beschikbaar voor TravelXP op dit moment.
Er wordt verwacht dat deze tegen 1 maart er zullen zijn voor het grootste deel van de programmas.


Momenteel zijn er nog altijd geen programma's met ondertitelingen beschikbaar op Travel XP, noch via teletekst, noch via de OK-knop.

Wat is de status hiervan?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
hi tien,

ik por even een collega hiervoor om te zien wat de status hiervan is

Mvg
jonathan
Reputatie 5
Badge +2
hi tien,

ik por even een collega hiervoor om te zien wat de status hiervan is

Mvg
jonathan


Heb je al iets gehoord?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Jammer genoeg heb ik hier nog geen antwoord op, maar ik volg het verder op en hoop je later vandaag toch een antwoord te kunnen geven. Groeten, Hadewych
Reputatie 5
Badge +2

De ondertitelingen zijn sinds enkele maanden al verdwenen wegens vastlopen. Is het mogelijk om goedwerkende ondertitelingen te activeren op Travel XP? :-)

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Tien

Als je op OK duwt heb je dan de mogelijkheid om naar ‘ondertittels’ te gaan en dan op ‘aan’ of ‘auto’ te duwen?

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

@GeertC  Nee die optie is al enkele maanden terug uitgeschakeld op de zender. Proximus heeft wel wat geprobeerd op dat kanaal, maar telkens zonder succes. Ook was er een tijd dat er geprobeerd werd om standaard vanzelf de ondertitelingen te laten verschijnen, maar die kwam niet verder dan één zin die er een hele week bleef op staan. Graag een permanente oplossing met goedwerkende ondertitelingen. 

Reputatie 5
Badge +2

Nog steeds geen oplossing hiervoor? 

Reageer